Pohledem na nabídku výrobců je zřejmé, že jsme uprostřed rozkvětu scramblerů. Tedy motocyklů optikou dnešní doby vhodných pro každodenní ježdění po silnici, s občasnou možností úletu do lehkého terénu. Ve světě skůtrů byla pionýrem Honda se svým hybridním skůtrem Honda X-Adv, který byl a je osazen motorem 750 ccm s automatickou převodovkou DCT.

Už několik let čekáme na první model ve spolupráci společností Harley Davidson a Qianjiang. Mezitím co v roce 2019 uvedli, že jejich první model bude vyroben v Číně, tak v zákulisí pracují na dalším modelu tentokrát s 500 ccm dvouválcovým motorem.

Na začátku června 2021 se podařilo vyfotit prototyp BMW R 1300 GS při testování na polygonu v Hechlingenu. Nyní se začínají objevovat zprávy, že 1300 kubíků by nemusela být jediná motorizace. BMW by mohlo vyjet i s variantou o objemu 1400 ccm.

Gilera je známá jako bývala italská firma, která díky zakladateli Giuseppe Gilerovi začala před druhou světovou válkou vyrábět motocykly. Později firmu odkoupila společnost Piaggio. Dnes si však představíme Gileru jako motocykl ve spolupráci italské společnosti Piaggio s čínskou společností Zongshen.

Čínští výrobci stále více expandují a prosazují se na evropském trhu. Výjimkou není ani výrobce Excelle, který na některých trzích působí jako Colove. Ten na Chongqing Motor Expo 2021 představil rally enduro Colove Rally 450. Nyní však představuje jeho sériovou repliku ZF 450LS Rally 2022.

CFMOTO SR-C21 byl jedním z nejkrásnějších konceptů na veletrhu EICMA 2021. Stroj s karbonem kam se podíváš, byl vybaven prémiovým podvozkem, prémiovými brzdami a prémiovým vším.... co by vyhnalo prodejní cenu téměř k milionu korun. Nyní přichází pád z obláčku na zem - k motocyklu, který má reálnější technický základ, tak aby si ho mohl koupit i Běžný Franta Uživatel...