Ono se to nezdá, ale stávající R1 je tady s námi již 5 let. Což je obvykle polovina životního cyklu modelu a čas přinést nějakou výraznější evoluční inovaci.

Když Triumph uvedl nejnovější Scrambler 1200, mezi několika zveřejněnými modely ukázal také závodně upraveý model, kterého chtěl pustit do závodu Mexican Baja 1000. Nestalo se a nyní si chce firma udělat reparát.

Oberdana Bezziho nemusíme v některých kruzích příliš představovat. Tento talentovaný designér má na kontě mnoho konceptů motocyklů, včetně naší Jawy Californian, po které mnozí Češi léta vzdychali, aby se ji nakonec nedočkali.

Pouhých 350 kusů limitované edice tohoto motocyklu bude proudit přímo z továren Hondy. Special Edition je postavena na základu Neo Retro motocyklu s přídomkem "+" a vyniká zejména úžasnou dobovou trikolórou.

Japonské značky se v honbě za splněním emisních norem Euro 5 ubírají různými směry. Kawasaki a Honda intenzivně pracuje na elektrifikovaných strojích, Suzuki již delší dobu ladí oturbený motor malého objemu. Podobným směrem by se mohla ubírat i Yamaha.

Norton i Breitling jsou značky s předlouhou historií. A tyto historické symbiózy zákazníky baví a jsou ochotni si za ně náležitě připlatit, soudí u Nortonu.

Před dvěma lety jsme vám ukázali koncept NeoWing, který publikovala Honda ve formě renderu. Nyní přichází informace, že si Honda tento stroj oficiálně patentovala na úřadu pro průmyslová vlastnictví.

Padesát je očividně pouhé číslo, nikoliv výkonnostní limit. Padesátiletý Scott Myers se totiž stal prvním vítězem pouštního závodu KTM Ultimate Race.

KTM 790 Adventure přichází ve dvou podobách. Je to jednak silniční model s nenastavitelnými tlumiči a za druhé model R s plně nastavitelnými tlumiči Xplor. A ty můžete mít ještě lepší.

Oklikou kolem celého světa se dostaly designové náčrty do rukou veřejnosti. Unikly z Brazilského úřadu průmyslového vlastnictví (Brazil Instituto Nacional da Propriedade Industrial) a zobrazují jak bude nové RS vypadat.