Nejen veliké motorky hýbou světem. I malé obsahy mají spoustu fanoušků. Zejména v posledních pěti letech, kdy se vyrojily víceválcové lehké sportovní bajky.

Říci že Ural je jako MV Agusta se zdá být hodně přitažené za vlasy. Pokud se bavíme o tom že prodává spoustu modelů jako limitované edice, tak to už začíná dávat smysl, protože MV Agusta to dělá také tak.

Řídící elektronika, řídící systémy vozidel, přístrojové panely automobilů a motocyklů, startéry, motory do stěračů, tlumiče, koutouče brzd, elektronické vstřikovací jednotky, světla a blinkry, alternátory...

Stejně jako italové, i japonci představují trochu v předstihu největšího veletrhu v Miláně svou středněobjemovou novinku. Nový model ukázala Kawasaki na veletrhu v Paříži.

Stejně jako je Triumph hybnou silou pro seriál FIM Moto2, je Energica hybnou silou pro seriál FIM MotoE. Své stroje prodává zejména do civilního sektoru a pro ten uvádí změny pro rok 2019.