Severní Amerika hlásí meziroční nárůst prodejů v druhém čtvrtletí o 43% a to v něm nejsou ještě modely Pan America a Sportster.

Globální objem prodejů vzrostl o 24%. Tahounem jsou především domácí spotřebitelé, protože ve zbytku světa se Harleji vůbec nedařilo. Evropa, Afrika a Střední východ klesly o 7%, Asie o 13% a Jižní Amerika o 31%. I přes propady objemů v těchto regionech se podařilo HD zvýšit ve druhém čtvrtletí celosvětový objem prodejů o 24%, respektive o 18% za celé pololetí.

Podle americké společnosti stojí za poklesem prodejů z části restrukturalizace dealerské sítě a zrušení modelu Street a Sportster. Ale nový Sportster S už klepe na dveře a dveře již má otevřené Pan America. Tyto dva nové modely se zcela novými motory jistě nakopnou HD k dalšímu růstu již v tomto čtvrtletí.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

V něm čeká Harley Davidson nárůst prodejů o 35%, což může být velmi reálná hodnota.