Rodina motocyklů Voge se pomalu rozšiřuje. Po adventure stroji 500DS přichází na řadu cestovní enduro 650DSX.

První, čím překvapí je to, že ho pohání čtyřtaktní vodou chlazený jednoválec. Výkon má 35 kW (47,5 koní) při 6750 otáčkách za minutu, aby se na něm mohli projet i držitelé řidičského oprávnění A2. Točivý moment činí 60 Nm při 5500 otáčkách za minutu. Převodovka je pětistupňová a kliková skříň je polosuchého typu.

Díky jen jednomu válci je motocykl poměrně svižný a pro dálniční přesuny dosahuje rychlosti až 160 km/h.

Tento jednoválec se již objevil u motocyklů BMW. Montoval se do modelů G650 GS. Společnost BMW pro něj však neměla další využití a nové malé GS vybavila namísto toho dvouválcem. Starý jednoválec, který Loncin beztak pro BMW vyráběl, zůstal Loncinu, který vlastní značku Voge. Vzal si motor na starost a upravil ho tak, aby odpovídal požadovaným emisním normám Euro 5, čemuž padly za oběť dva kW výkonu - BMW G650 GS dosahovalo výkonu 37 kW.

Sedadlo je od země 830 mm vysoko a motocykl  s plnou 18-litrovou nádrží váží 219 kg.

Vyplétaná kola o 19-ti palcích vpředu a 17" vzadu jsou obuta do špuntových pneumatik Pirelli Scorpion Rally STR s rozměry 110/80-19" vpředu a 150/70-17" vzadu a jsou bezdušová.

Rám motocyklu je svařenec ocelových trubek. Přední částečně nastavitelné vidlice Kayaba jsou typu USD a mají průměr 41 mm. Stejný výrobce dodal i zadní centrální tlumič, který je také částečně nastavitelný.

Brzdový systém obsahuje brzdové třmeny Nissin. Vepředu na 293 mm velkých dvou kotoučích jsou posazeny dvoupístkové brzdové třmeny. Zadní kolo je vybaveno 240 mm kotoučem se jednopístkem Nissin.

Systém ABS, kterým je motocykl vybaven ve standartu, se dá deaktivovat tlačítkem na řídítkách. 

Voge 650DSX je možné dovybavit kufry, které výrobce ke stroji je schopen zajistit. Klíč, který slouží k nastartování motocyklů, zároveň slouží k odemknutí všech třech kufrů. Dále také umožňuje otevření bočního panelu, kde se nachází 12V a USB zásuvky.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Jednoduché přední plexisklo se dá manuálně nastavit ve třech úrovních.

Přední palubka je vybavena TFT displejem se všemi potřebnými informacemi, včetně ukazatele tlaku v pneumatikách. K displeji se dá navíc připojit mobilní telefon pomocí bluetooth. Doporučená prodejní cena bez kufrů je 179 990,- Kč.