Mv Agusta spolu se svým čínským partnerem QJ postavila nový adventure bajk, ideálního na dlouhé cesty v terénu.
Na to, že jeho zevnějšek působí mohutně, ho pohání pouze 554-kubikový vodou chlazený čtyřtaktní paralelní dvouválec.
Motor dosahuje výkonu až 35 kW při 7500 otáčkách za minutu, což dělá motorku dostupnou i pro držitele řidičského průkazu A2. Točivý moment činí 51 Nm při 5500 otáčkách za minutu.
Dále má motorka antihoppingovou spojku a převodovku s šesti rychlostními stupni.
Bez benzínu váží 220 kg, výšku sedla má 860 mm a nádrž pojme neuvěřitelných 20 litrů paliva.
V přední části je motorka vybavena obrácenými nastavitelnými vidlemi značky KYB o průměru 43 mm. Přední kolo je veliké 19 palců. Kotouče o průměru 320 mm jsou vybaveny čtyřpístkovými radiálními třmeny Brembo M4-32.
Také v zadní části je nastavitelný tlumič, značky KYB. Zadní kolo je veliké 17 palců. Zadní kolo je bržděno taktéž brzdovým třmenem značky Brembo.
Trubkový rám je vyroben z vysokopevnostní oceli.
Palubka je vybavena TFT displejem s bluetooth připojením k telefonu a GPS. Můžeme si nainstalovat aplikaci MV Ride, kde si můžeme nastavit námi vyhovující navigační systém.
POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY |
Motorka plně splňuje emisní požadavky normy Euro 5.
Na první pohled se nelze ubránit dojmu, že nová MV Agusta 5.5 jaksi postrádá takovou tu italskou eleganci a typické zpracování MV Agusta. Dostáváme se totiž na začátek článku, kde je psáno, že byl motocykl připraven ve spolupráci s čísnkým partnerem (majitelem MV Agusty) společností QJ Moto. MVA Lucky Explorer 5.5 je totiž do značné míry přeznačený motocykl QJ SRT 550. MV Agusta má jinou masku, design přední části a veliká většina motocyklu zůstala nezměněna. Pro evropského spotřebitele je tedy motocykl velikou neznámou a na jeho vlastnosti si budeme muset počkat, až podle dlouhodobějších zkušeností majitelů.