Honda uvádí v české republice svůj první elektrický motocykl - městský skůtr EM1 e:. Stroj vhodný pro každodenní popojíždění po městě, či pro dojíždění do zaměstnání.

Zejména pro mladou a předsudky nesvázanou generaci uživatelů je určen první elektrický skůtr Honda v české republice. Honda tak dohání svou konkurenci ve formě Yamahy NEO´s, Piaggio 1 či Vespy Elettrica v nabídce městských vozidel, která dokáží být tichá a lokálně bezemisní. Boduje zejména baterií, která nabízí životnost více než 2500 nabíjecích cyklů a reálnou životnost blížící se 100 tis. najetým kilometrům. 50-voltová nabíječka umožní dobít baterii z 25 na 75% za pouhé 2 hodiny.

HONDA EM1 e: je jednoduchý a levný skůtr, ve kterém zákazník dostane osvědčenou kvalitu s praktickou vyměnitelnou baterií, kterou si pro plné dobití může ze skůtru snadno vytáhnout a odnést domů, do své kanceláře, či do své školy. Honda prohlašuje, že její novinka přinese rychlejší a levnější městskou dopravu, než je veřejná MHD. Pohon stroje zajišťuje motor v zadním kole o maximálním výkonu 1,7 kW

Dojezd na jedno nabití se pohybuje od 30 do téměř 42 kilometrů, podle toho jakým způsobem stroj používáte a jaký výkonový stupeň používáte. Tento rozsah dojezdu by tak měl vyhovovat veliké většině uživatelů bydlících a pohybujících se v centrech měst a třeba studentům, denně dojíždějícím do školy. EM1 e: se skvěle hodí pro krátké přesuny po městě a pro efektivní, tiché a bezemisní cesty do práce nebo do školy, čímž přesně odpovídá moderním očekáváním spojovaným s městskou mobilitou.

Model EM1 e: je plně vybaven digitálním přístrojovým panelem, kvalitními ovládacími prvky, dlouhou podlahou, úložnou schránkou pod sedlem či USB zásuvkou. Model EM1 e: pro rok 2023 bude k dispozici ve třech moderních barevných provedeních:

  • bílá perleťová Pearl Sunbeam White
  • stříbrná metalíza Digital Silver Metallic
  • matná černá metalíza Matte Ballistic Black Metallic

Skůtr, který váží včetně baterie pouhých 95 kilogramů nabídne vše, na co jste i skůtrů zvyklí. Tedy úložný prostor pod sedačkou, schránku pod řídítky, kombinované brzdy CBS a možnost si ho dobyvavit zadním topcase o kapacitě dalších 35 litrů.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Nový je také způsob prodeje. Aby zákazníci nemuseli nést odpovědnost za likvidaci nebo recyklaci baterií, bude model EM1 e: společně se zdrojem Honda Mobile Power Pack e: a nabíječkou dostupný formou pronájmu, zapůjčení nebo předplatného (v závislosti na konkrétní zemi). Zákazníci se tak po celou dobu životnosti stroje EM1 e: nebudou muset starat o výkonnost napájecího zdroje Honda Mobile Power Pack e: ani o jeho případnou likvidaci.

Podrobnější informace naleznete na stránkách Honda ČR