CCM se svými stroji Spitfire Custom, Scrambler, Flat Track a Bobber chce naplnit evropské showroomy.

CCM Spitfire Scrambler

První i druhá série motocyklů byla velmi rychle vyprodaná. U některých modelů ještě dříve, než se dostaly do výroby. Za rok prodala firma více než 1200 motocyklů a proto přehodnotila své plány investic, které umožní tyto stroje koupit i kontinentálně Evropským zákazníkům. Původně totiž CCM s čínskými motory Shineray neplnila emisní normy a se stávající normou Euro 3 mohli s udělenou vyjímkou prodávat pouze na Britských ostrovech. Zájem je ovšem tak vysoký, že se firmě vyplatí zainvestovat a upravit stroje tak, aby plnily normy Euro 4.

 

Motor jako takový tyto normy umí splnit, za předpokladu, že je k němu přidán adekvátní systém čištění výfukových plynů. Však stejný motor nalezneme ve strojích SWM a AJP a ty čtvrtou euronormu plní. CCM si spočítalo, že při současné poptávce se mu to vyplatí zainvestovat do kvalitních katalyzátorů, protože zákazníci tyto stroje prostě chtějí. Nejenom kvůli zvhledu, ale také díky výborným provozním vlastnostem strojů. Ty váží pouhých 135 kilogramů a 55 koní výkonu jim dává zajímavou dynamiku. Přesto se nezříkají ani moderních vymožeností jako jsou LED světla, nebo bezklíčkové zapalování.

CCM Spitfire Flat Track

CCM má alespoň na Britských ostrovech vybudovanou servisní síť a velmi dobré jméno. Zejména i proto, že má přímou vazbu na zákazníka. Pokud si u CCM objednáte motorku, můžete si projít provozy továrny a můžete se účastnit stavby přímo vašeho stroje. Dostanete vstupenku do vývojového oddělení a některým zákazníkům se podařilo si dát i kafe se samotným ředitelem společnosti. I tento zcela otevřený přístup k zákazníkům buduje image firmy, která je zcela otevřená potřebám a touhám platících odběratelů.

CCM Spitfire Custom

V roce 2019 chce začít CCM expandovat do kontinentální Evropy a inovované modely splňující Euro 4 začít nabízet v postupně nasmlouvané síti distributorů a servisů. Otázka je, jak to bude s povinným ABS. To se zdá že bude v nových modelech také namontováno. Cena původních Britských strojů byla kolem 10 tisíc britských liber. Doufejme že je nová povinná výbava moc neprodraží.