Výrobce z anglického Hinckley oznámil ceny všech modifikací Tigeru 900 pro rok 2020. Včetně modelů GT, GT Pro, Rally, Rally Pro a snížené verze GT-čka.

Norton aktuálně čelí insolvenčnímu řízení, i kvůli pokutě od britského finančáku, který mu vyměřil pokutu 300 tisíc liber za neplacení daní. A poslal firmu do nucené správy. Jak je to možné, když jeho tiskové zprávy jsou plné pozitivních informací?

MV Agusta, jakkoliv jejich motocykly jsou jak vybroušený šperk a prošpikovány nejnovějšími funkcemi, se po dlouhá léta potácí na hranici mezi bytím a nebytím. Máme od ní nové zprávy.

Ducati se zřejmě inspirovala u Apple, který své nejvýše postavené iPhony a iPady doplňuje přídomkem Pro. Ducati jde ale ještě dále, protože se neomezuje jen na malá písmena, ale PRO je prostě celý veliký.

Když může Mercedes s tučným příplatkem prodávat Renaulty s hvězdičkou na kapotě, proč by Harley Davidson nemohl prodávat s tučným příplatkem přeznačené Benelli? Řekli si manažeři HD a dohodli se s majitelem této značky, že od příštího roku u něj budou vyrábět dvouválcové motocykly s objemem 338 ccm.

Royal Enfield potvrdil, že stáhne z nabídky motocykly s jeho letitým jednoválcovým motorem 500, který má přesný objem 499 kubíků. Tento motor má kořeny ještě ve Velké Británii v roce 1959, kdy byl zastavěn do modelu Fury, který se měl exportovat do USA. Od té doby byl různými evolučními zásahy modernizován, jeho výkon šel postupně nahoru, od 27 koní až po 40, aby vlivem emisních regulacích byl opět škrcen, okrajován a tlumen, což vyústilo k jeho výkonnostními pádu opět na úroveň 27 koní.