Vypadá to, že v anglickém Hinckley si chtěl někdo udělat dovolenou a z vývojového střediska si vypůjčil dosud neuvedený Rocket 3 ve specifikaci GT.

Kawasaki se snaží vymezit proti konkurenci jak se dá, zejména co se týče sportovních motocyklů. Její řada Ninja často udává tempo, kterého se snaží držet zbytek japonské čtyřky.

BMW s indickou TVS, nebo přesněji řečeno, TVS s BMW vyvíjejí dvouválcový motor, který by mohl být v budoucnu instalován ve strojích o kapacitě 400-600 ccm.

Letoun UL-39 Albi je do značné míry replikou stroje L-39 Albatros. Z technického hlediska se ovšem jedná o zásadně přepracovaný stroj, který je postaven z uhlíkových kompozitů. Nejzajímavější na něm jsou dvě věci.

Před několika týdny nás Triumph navnadil na nový model největší bestie v jeho nabídce. A to jsme ještě nevěděli že to bude ještě žhavější.

V HJC si již před několika lety řekli, že budou na vrcholu mixu estetiky a kvality. Aby dosáhli cílů na poli estetiky, dnes vydávají nové helmy ve stylu Batmana a u nás méně znamého Bleska (The Flash).

Kawasaki, která vyhrála čtyři tituly WSBK v řadě, je v šoku z Ducati, která drtí závodní pole s Panigale V4 R. A proto chce pro příští sezónu reagovat adekvátním motocyklem.

Ono se to nezdá, ale stávající R1 je tady s námi již 5 let. Což je obvykle polovina životního cyklu modelu a čas přinést nějakou výraznější evoluční inovaci.

Když Triumph uvedl nejnovější Scrambler 1200, mezi několika zveřejněnými modely ukázal také závodně upraveý model, kterého chtěl pustit do závodu Mexican Baja 1000. Nestalo se a nyní si chce firma udělat reparát.

Oberdana Bezziho nemusíme v některých kruzích příliš představovat. Tento talentovaný designér má na kontě mnoho konceptů motocyklů, včetně naší Jawy Californian, po které mnozí Češi léta vzdychali, aby se ji nakonec nedočkali.