Management Harley Davidsonu si je vědom, že tvrdošíjné trvání na zajetých konvencích nepřináší firmě trvale udržitelný růst. V poslední roky je to spíš naopak. Mimo koncentrace vývojových sil na elektrické pohony nezapomíná na benzínové stroje. A počítá s expanzí na doposud neprobádané segmenty trhu.

Stavba tohoto stroje byla inspirována dobovým závodem "Master of Endurance". Tato Moto Guzzi byla stvořena studiem Gannet Design na základě legendární Moto Guzzi V850 Le Mans.

Mondial HPS 300 byl představen veřejnosti již vloni. Jeho výroba se ovšem trochu zpozdila a nyní firma oznamuje, že začala distribuovat první kusy dealerům.

Již úvodní fotografie napovídá, že tohle nemůže být oficiální počin továrny z Milwaukee. Na druhou stranu, jakkoliv je tato stavba amatérským počinem, na jejím zpracování není amatérského vůbec nic.

10 dní, 5000 kilometrů, 3000 kilometrů časovek, 70% cest v písku a pouštěmi. Oficiální zahájení bude v hlavním městě Peru v Limě.

Omezené zástavbové možnosti v motocyklu se odrážejí na specifických rozměrech velikosti motoru. Aby se v motocyklu ukázal podélně uložený řadový šestiválec je opravdu raritní.

Na první pohled jsou změny málo viditelné. Na druhý je jich vidět mnoho. Nový 790 Duke R bude pro mnoho zájemců právě to, na co čekali.

O tom, zda-li přijde Streetfighter V4 s motorem Desmosedici V4 se nepolemizuje jestli, ale kdy. Všechny indicie z továrny v Borgo Panigale tomu napovídají.

Kawasaki stáhla z trhu střední Ninju v roce 2016, protože nesplňovala regulace emisní normy Euro 4. Pro rok 2019 chystá její renesanci s moderními fičurkami poplatnými moderní době.

Myslíte si že Kawasaki Ninja H2R je extrémní motocykl? Majitelé následujících deseti motocyklů by vás vyvedli z omylu.