Velikonoční víkend je u nás žen svátek, kterému se snažíme vyhnout. Každý rok se snažit schovat někam, kde vás nenajde opilý strýc, aby vás ve ztrátě soudnosti zřezal pomlázkou hlava nehlava, přičemž se mu za to musíte ještě štopičkou revanžovat a k tomu ho narvat chlebíčkem, nádivkou a cukrovím. No, je to pro nás ženy trochu bizární svátek, ovšem až do té doby, než jsme přišly s nápadem tento prodloužený víkend využít ke společnému setkání všech holek offroaďaček.

Francouzská značka, italský návrhář, turecký investor a čínský výrobce Jedi Motor stojí za nejnovějším MASHem FR750. MASHe se v minulosti vyznačovaly použitím starých vzduchem chlazených motorů, jejichž konstrukce vycházela z dobových motorů Honda, které jsme mohli spatřit třeba v řadě XR. Nový FR750 je ovšem vybaven zcela novým, vodou chlazeným dvouválcem, který táhne silou téměř 75 koní.

Aprilia představila zcela nový motocykl určený především pro mladé jezdce se zájmem ve sportovním ježdění. Dvouválcový, kapalinou chlazený motor s rozvodem DOHC a čtyřmi ventily na válec, rám z hliníkové slitiny a paket elektronických systémů včetně plynu Ride-by-Wire, nastavitelné kontroly trakce a tří jízdních režimů.

Když v roce 1967 přivezla Moto Guzzi na silnice svůj první V-twin, bylo to na popud tehdejšího italského prezidenta, kterému učarovaly doprovodné Harleye, které lemovaly americkou prezidentskou kolonu. A protože jsou Italové hrdí na svůj průmysl, v případě italské prezidentské kolony to musely být stroje italské výroby. Tehdy byl italským prezidentským úřadem vyhlášen konkurs, který vyhrála Moto Guzzi. A někdejší V-sedmičky nakonec oslovily i Američany, kteří jimi vybavili nemálo policejních útvarů. Jenže...

Motocykly Voge, respektive značka Voge, je značka motocyklů firmy Loncin. A jak je známo, Loncin je dlouholetým výrobcem motorů pro německého producenta BMW. A nejenom motorů, ale také třeba kompletní řady skůtrů C400. V poslední době se ale Voge začíná čím dál tím více profilovat jako výrobce, který využívá know-how svých odběratelů.