Odzvonila polovina srpna, kdy se měla pod hlavičkou jedné známé pražské partičky pořadatelek konat akce Ladies Ride Camp, která pro nedostatek finanční podpory se letos bohužel nekonala. Holky se ale nenechaly odradit a tak ve stejném datu vymyslely náhradní, pro mě daleko zábavnější řešení. 

Nejlepší kámoška je jen jedna. Je to ta holka, se kterou chceš běhat někde venku klidně každý den. Holka co podrží, když je nejhůř. Holka se kterou se pokaždé perfektně pobavíš, protože má stejný smysl pro humor.

Připomeňme si pro většinu neznámý motocykl, který se jmenuje Velocette Venom Thruxton a určitě si zaslouží trochu povznést a lehce se o něm zmínit, protože v době ve které se zrodil, byl velmi vyjímečný.

Již jako malý kluk jsem se pohyboval za řídítky svého Pionýra. Louka pro nás malé děti byla vítaný kus země, kde se dalo beztrestně spadnout do měkkého a kde nám policajti nesebrali ventilky.

Do letošního roku japonský výrobce oblékl svého malého gétéčkového Tracera do stejného oblečku jako jeho většího devítkového bratra. Výrobce rozhodně nezahálel a tomuto sedmičkového motoru nadělil i trochu divočejší průběh motoru. Pojďte se téhle rudé kočce podívat pod sukni společně se mnou. 

Ducati se s Multistradou daří. Připomeňme, že se ji daří s tímto modelem dlouhodobě. Deset tisíc kusů ročně byl u Multistrady standard. Nyní má ale Ducati v prodeji čtyři modely. A 10 tisíc kusů ročně by měla prodat jen V-čtyřky.

Jak možná někteří z vás zaregistrovali, na začátku roku 2021 došlo ke spojení dvou zvučných značek. Lépe řečeno, ke svatbě z rozumu, kdy každý z partnerů přinese něco do společné domácnosti. A na druhou stranu, každý z nich si odnese nějaké bonusy.

Existuje jen několik málo motocyklových značek, které tvoří historii lidstva. 100 let je přitom číslo, kterým se nemůže chlubit jen tak někdo.