Vloni dala Ducati Diavelu do vínku motor s variabilním časováním ventilů. Letos mu přidává kubíky navíc, pár koní navíc a sportovnější model S ještě více vzdaluje tomu standardnímu.

V poslední době se nám tady rozšířil takový nešvar... teda, co to plácám. V poslední době se nám tady rozšířila taková báječná věc. A to taková, že lidé se čím dát tím méně bojí jezdit s velikými motorkami do terénu.

Když v květnu 2018 představilo BMW na výstavě koncept 9cento, bez zaváhání ho porota vyhlásila za nejelegantnější koncept. Bylo by škoda toho nevyužít a BMW na tomto designovém základě připravuje sériový model.

Nejen veliké motorky hýbou světem. I malé obsahy mají spoustu fanoušků. Zejména v posledních pěti letech, kdy se vyrojily víceválcové lehké sportovní bajky.

Říci že Ural je jako MV Agusta se zdá být hodně přitažené za vlasy. Pokud se bavíme o tom že prodává spoustu modelů jako limitované edice, tak to už začíná dávat smysl, protože MV Agusta to dělá také tak.

Řídící elektronika, řídící systémy vozidel, přístrojové panely automobilů a motocyklů, startéry, motory do stěračů, tlumiče, koutouče brzd, elektronické vstřikovací jednotky, světla a blinkry, alternátory...