Emflux One - blesk z Indického nebe
Má dojezd pouze 200 kilometrů, rychlost pouhých 200 km/h a pouhých 71 koní. Ale záruku 100 tis. km a cenu pod cenou šestistovkového supersportu.
Má dojezd pouze 200 kilometrů, rychlost pouhých 200 km/h a pouhých 71 koní. Ale záruku 100 tis. km a cenu pod cenou šestistovkového supersportu.
Triumph bude od roku 2019 zásobovat svými motory sérii Moto2 a bylo by škoda toho potenciálu nevyužít. Zejména když předchozí Daytona byla skvělá.
Suzuki si podala patentovou přihlášku pro robotizovanou převodovku pro novou Hayabusu a uveřejnila schémata.
Nepříjemná zpráva přichází z továrny z Milwaukee, která je nucena svolat více než 250 tisíc strojů do servisu kvůli závadě brzd.
Staromilci nadávají na elektrické motory, příznivci moderních technologií prorokují brzký zánik těch spalovacích. Přitom existuje zlatá střední cesta. Spalovací motor a elektromotor v jednom motocyklu - přichází doba hybridů?
Stalo se vám někdy, že jste si museli říct, že máte pocit že jste na silnici jako neviditelní? Do jisté míry máte pravdu, protože tento fakt potvrdila studie Australských vědců.
Triumph svolává motocykly modelu Thruxton a Thruxton R. Řeší problémy motoru a elektroniky.
Hayabusa se vyrábí jen s kosmetickými změnami již od roku 1999. V roce 2008 přišel facelift a 10 let je maximální rozumný věk, kdy je vhodné ukázat nástupce. T se čeká na rok 2019.
Závist je nejvyšší formou uznání, svého času prozřetelně pronesl Juraj Kukura. A tak leckdo závidí jezdcům MotoGP jejich práci. Někdo práci, někdo fakt, že se pohybují kolem motorek a někdo závidí i jejich výdělky.
Minulý týden nadchl fanoušky motocyklů reklamní spot s Keanu Reevesem, který surfuje na svém motocyklu Arch. Podle vyjádření tvůrců spotu se to odehrálo bez záskoku kaskadéra.
Jedním z míst kde je elektrický pohon více než vítán je enduro a motokrosový svět. Tichý provoz a minimální servisní náklady jdou již nyní ruku v ruce s rozumným dojezdem i s cenou.
Továrna z Hinckley představuje hluboce inovovatý Speed, který mezigeneračně doznal více než 150 změn. Lehkonohý naháč nyní poskytuje 150 koní výkonu.
Na výstavě EICMA 2017 vystavil Indian svůj flat-tracker FTR1200, který reaguje na vysokou popularitu tohoto sportu na severoamerickém kontinentu. Větší sourozenec stávajícího FTR750 se již připravuje do výroby.
Tak tady máme zase něco o Harley Davidsonu. Nyní trochu v pozitivnějším duchu, protože se budeme bavit o novém stroji.
Firmě se nedaří zastavit setrvalý propad prodejů, který započal již v roce 2007. Společně s přesunem části výroby do Indie přichází nevyhnutelný krok - uzavírání drahých továren v USA.
Svůj nejnovější počin - F850GS ukázala Berlínská továrna již v listopadu v Itálii. Usilovně ovšem ladí formu na dobrodružnější model Adventure. Aktualizovány fotky