Výrobce elektrických motorek dále zvyšuje objem prodaných produktů. Zároveň zřizuje nová operační zázemí.

Po nárůstu prodeje o 91% oproti roku 2020 se Energica rozhodla pro rozšíření výrobních kapacit. Její obchodní strategie oslovit prodejce po celém světě zatím přináší ovoce.

ee2

Společnost se 28. června rozhodla rozšířit prezenci ve Švédsku díky ProBike Sverige AB a importérovi sidlícímu v Täby,  což je město uprostřed Švédska. Tento prodejce bude mít za úkol řídit všechny tři obchody, které jsou ve Stockholmu, Götheburgu a Malmö.

ee1

Míří především na prodej motocyklů ve Skandinávii. Prodej motocyklů se tam za 6 měsíců zvýšil až o 17%. Může za to také kampaň #HumanCharge, díky které můžou zaměstnat další profesionály a zdokonalit své produkty.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

ee3