Rakouský Brixton chtěl svůj velký roadster přivést na trh již v letošním roce. Zatím to vypadá tak, že půjde do prodeje až v tom příštím.

Značka Brixton patří do vlastnictví rakouské skupiny KSR Group. Známá je produkcí celého spektra motocyklů, přičemž stojí i za znovuzrozením italské značky Lambretta se specificky designovými skůtry. Maximální objem motoru strojů Brixton končil na 486 kubících - u modelu Scrossfire 500X. Nyní chce ale značka překročit svůj stín. A to velmi výrazně.

Za motocyklem jako takovým stojí čínský výrobce Gaokin. To má Brixtonu zajistit dobrou cenotvorbu a nezbývá než doufat, že si rakušané pohlídají kvalitu výroby. Nový roadster by měl konkurovat například Triumphu Bonneville, nebo objemově výrazně menšímu Royal Enfield Interceptor.

Jakkoliv vypadá motor jako vzduchem chlazený, chladící žebra odvedou jen část chladícího výkonu. A zároveň zajistí dostatečně klasický vzhled motoru. Motor bude ovšem vodou chlazený, čemuž napovídají vyvedené trubky vedení chladící kapaliny v přední spodní části skříně a v hlavě válců. A v neposlední řadě měl již představený prototyp na veletrhu EICMA 2020 zabudován chladič.

S objemem 1200 kubíků a vodouch chlazeným motorem bysme se mohli dočkat dostatečného výkonu převyšující 100 koní a kroutícího momentu o podobné hodnotě. Podle všeho má motocykl zhruba půlroční zpoždění a na trhu by se mohl objevit na jaře 2022.