Za poslední dva roky se z Německého Wolfsburgu několikrát ozvalo, že Volkswagenu by se hodilo vyzískat pár miliard euro za Ducati, která se tak úplně nehodí do jeho portfolia. A zájemci by byli.

V září jsme vám ukázali fascinující karbonový supersport na základě motocyklu BMW G310. To byla verze RR pro závodění a dnes přichází ještě větší pecka.

Motocykly značky UM nevidíme na našich silnicích příliš časo. Ale prodávají se a tak je fajn si o nějaké novince občas něco napsat.

V roce 1938 způsobil Triumph na dobových sociálních sítích (v novinách) pozdvižení. Začal propagovat nový Speed Twin - motocykl s prvním dvouválcový řadovým motorem uvnitř tehdy revolučního šasi.

Husqvarna je pár let spřízněná s firmou KTM. Její stroje se vyrábějí na stejných výrobních linkách a zejména v USA se těší veliké oblibě. Proč nedat američanům (a samozřejmě i evropanům) cestovní enduro postavené na základě KTM 790 Adventure?

Když Leonardo da Vinci kolem roku 1493 formuloval jak by mělo vypadat cyklistické kolo, trochu se spletl, protože do něj zapomněl nakreslit tříválcový motor. Kdyby ho měl, určitě by nakreslil MV Agustu Ottocento.

Pokud máte v kapse ještě vlhké papíry s nápisem A2, je CB 500 F rozumným začátečnickým strojem.

Když v roce 2013 vyjela Honda s modelem CB500X, zařadila ho do segmentu strojů adventure touring. Faktem je, že se 17" předním kolem by se mohlo slovo "adventure" rovnou škrtnout, protože s malými koly je to na nezpevněných cestách zoufalství.

Ural si držel jako jeden z posledních Mohykánů punc nestárnoucí klasiky. Na druhou stranu, nebudeme dělat z nouze ctnost, protože vývojové možnosti továrny prodávajících pár set strojů do roka jsou jistě omezené.