Svého času bylo považováno Corsaro jako za nejvíce charismatický stroj, který jste mohli vzít na asfaltovou cestu. To se jednalo o model s 1200 ccm motorem a zejména v době před ekologickým šílenstvím, kdy bylo možné ještě prodávat surové stroje. Nové Corsaro a Corsaro GT po svém předchůdci dědí pouze jméno. No, dobře, také pravověrný V-Twin, byť o objemu pouhých 750 kubíků.

Výrobci usuzují, že žijeme v době, kdy chce každý zažívat nějaké dobrodružství. A zejména v Evropě, kde jsou možnosti ho zažít rok od roku menší. Jsou země, kde je adventure zážitek za řídítky doslova velmi drahým koníčkem a už ani ten Balkán není co býval. Což nicméně očividně výrobcům nebrání zásobovat klientelu adventure motocykly. Jedním z dalších je Rieju s modelem Aventura 307.

Před několika měsíci jsme mohli shlédnout účast prototypu KTM 1390 na hard enduro závodě Erzberg Rodeo. Dnes se tento prototyp zmaterializoval do sériového modelu, který se stane novou vlajkovou lodí značky KTM.