CCM "Project X" 600 - lehký adventure stroj pro rok 2025
Britská značka CCM (Clews Competion Machines) po dlouhých sedmi letech vyjede s enduro/adventure motocyklem. Využije již stávající techniky, která vyniká zejména nízkou hmotností.
Britská značka CCM (Clews Competion Machines) po dlouhých sedmi letech vyjede s enduro/adventure motocyklem. Využije již stávající techniky, která vyniká zejména nízkou hmotností.
Svého času bylo považováno Corsaro jako za nejvíce charismatický stroj, který jste mohli vzít na asfaltovou cestu. To se jednalo o model s 1200 ccm motorem a zejména v době před ekologickým šílenstvím, kdy bylo možné ještě prodávat surové stroje. Nové Corsaro a Corsaro GT po svém předchůdci dědí pouze jméno. No, dobře, také pravověrný V-Twin, byť o objemu pouhých 750 kubíků.
Výrobci usuzují, že žijeme v době, kdy chce každý zažívat nějaké dobrodružství. A zejména v Evropě, kde jsou možnosti ho zažít rok od roku menší. Jsou země, kde je adventure zážitek za řídítky doslova velmi drahým koníčkem a už ani ten Balkán není co býval. Což nicméně očividně výrobcům nebrání zásobovat klientelu adventure motocykly. Jedním z dalších je Rieju s modelem Aventura 307.
KTM se ocitá ve finanční pasti, do které se dostala nadvýrobou, nekvalitou a laxním přístupem k řešení následných reklamací. Zákazníci ji to nyní vracejí a hřebíčky do rakve zatloukají jak akcionáři firmy, tak někteří vedoucí pracovníci KTM.
Pro rok 2025 si Moto Guzzi připravila balíček vylepšení celé modelové řady a zejména novou, výrazně lépe vybavenou Moto Guzzi V7 Sport.
Suzuki vyráběla motocykly DR-Z 400 pro evropský trh do roku 2006. Poté jejich působení ukončila kvůli nesplněným emisím někdejší Euro3. Nově se po notné modernizací vrací. A rovnou ve dvou variantách
Chcete si užít dobrodružných výprav a vaše malá tělesná konstituce vám to ztěžuje? Zanedlouho si bude moct sednout na novu KTM 390 Adventure R, která vám bude dělaná doslova na tělo.
V krásné české trikolóře byla představena nová Moto Guzzi Stelvio, s přídomkem Duecento Tributo, která oslavuje dvousetleté výročí otevření horského průsmyku Stelvio.
Yamaha Ténéré 700 přišla v roce 2019 a tehdy jako téměř holátko, bez jakékoliv zbytné elektroniky. V dalších generacích sem - tam něco málo přidala a v generaci 2025 prošel stroj značnou modernizací, která přinesla i jízdní módy motoru.
Před několika měsíci jsme mohli shlédnout účast prototypu KTM 1390 na hard enduro závodě Erzberg Rodeo. Dnes se tento prototyp zmaterializoval do sériového modelu, který se stane novou vlajkovou lodí značky KTM.
KTM se již pět let potýká s problémem vadných vaček, který se snažila pět let bagatelizovat s tím, že se jedná o naprosto výjimečné případy. Kauza pokračuje, pro mnohé z majitelů bohužel způsobem, který si nepředstavovali.
Je nad slunce jasné, i vzhledem k zažitému schématu čínského výrobce CFMOTO, že jedna platforma je postupně rozšířena na další modely. U nového tříválcového motoru CFMOTO to nebude jinak.
Ze dvou vertikálně posazených světel na dvě horizontální, to je zásadní prvek modernizace nového roadsteru BMW S 1000 R pro rok 2025.
Jistě vám neuniklo, že to našeho pana prezidenta čím dál tím víc láká do offroadu. Však motocyklovou svobodu nedefinuje oněch několik metrů široký asfalt, ale celý široký kraj České republiky.
KTM uvedla nové, dotykové displeje, které obsahují vylepšenou konektivitu s mobilními telefony. Budou sériově montovány do všech prémiových modelů roku 2025. Současně zruší některá tlačítka a nahradí je dotykovými ikonkami na LCD.
Ducati Desmo450MX je oficiálně sice pořád jen prototyp, to ji ovšem nebránilo nastoupit do ostrých závodů. A v nich vítězila, vítězila, až vyhrála italský motokrosový šampionát MX1.