Triumph vstoupil do jednání s indickou společností Bajaj pro vývoj a výrobu motocyklů střední třídy. Stejně jako to udělali jeho konkurenti KTM a Harley Davidson, z důvodu snížení nákladů na výrobu středně výkonných strojů.
"Komunikace mezi oběma společnostmi probíhá už od roku 2007" uvedl Paul Stroud, obchodní ředitel Triumphu. "Konečná jednání byla ovšem uzavřena v posledních šesti měsících.Triumph je ikonická značka, která zažívá velmi dobrý růst po celém světě. Partnerství s Bajaj umožní oběma firmám zajistit další růst v segmentech, ve kterých doposud nepůsobily. Pro Triumph to znamená naplnění segmentu středně obsahových motocyklů. Přinese to prodeje zejména na indickém trhu, který zažívá nebývalý růst, v porovnání s našimy stávajícími trhy."

"Motocykly které vyvineme společně s partnerem umožní oběma společnostem soutěžit s konkurencí v nejrychleji rostoucím segmentu trhu", prohlásil Ravikumar, prezident Bajaj.

Triumph hodlá prodávat tyto stroje po celém světě. Potvrdil ale, že k maloobsahovým modelům jako je dříve vyvinutá Daytona 250 se nevrátí. Z Indické produkce bude prodávat stroje o obsahu od 400 ccm do 750 ccm. Dá se předpokládat, že nový indický Triumph bude konkurovat strojům jako HD Street 750, Yamaha MT-07, případně nízkoobsahovým KTM taktéž z indické produkce. V Indii bude taktéž konkurovat přicházejícímu Royal Enfieldovi GT750