Komu se nelení, tomu se oranžoví. KTM vyjela s dlouho očekávanými modely s motory 790ccm

KTM ukázala v Miláně řádně zamazaný předsériový kus nové KTM 790A. V duchu rally soutěží vybavený pro závodní účely, se sundanými stupačkami spolujezdce a několika nezbytnými doplňky. Nicméně i přes vzhled blízký sériové výrobě lze tento kus stále ještě považovat za koncept, vzhledem k tomu že některé fragmenty nejsou ještě dotaženy do konce. Finální výrobě bych řekl že chybí ještě do jara vývoje.

Motor stroje je schován hluboko za bočními laloky nádže. Ty zasahují až před pilotovy chodidla a jsou chráněny masivním tvrdým plastem, který, zdá se, vydrží nejednu ránu kamemen a kořenem. Dá se očekávat že motor poskytne výkon v rozmezí 100 až 110 koní. Přední USD vidle značky WP mají zdvih kolem 275mm a zadní monoshok na pevno uchycený na kyvnou vidlici má zdvih podobný. Tlumiče jsou kompletně mechanicky nastavitelné a dá se očekávat, že model S nebo T nabídne i semiaktivní variantu. Velmi vzdušně působí podsedlový prostor, který evokuje ostrý motokrosový stroj. Vpředu jsou instalovány radiální šroubované třmeny, zřejmě od Španělské značky J.Juan, společně s radiální brzdovou pumpou stejné značky. Obuty jsou pneumatiky endurového rozměru 21/18" na dušových kolech.

Detaily shlédněte v galerii.