Na italském okruhu Monza se při příležitosti tamní výstavy staveb motocyklů a motocyklových speciálů ukázal i úžasný tracker od italského start-upu Italian Volt.

Těžko říci, zda-li je Italian Volt stále start-up, když už své stroje úspěšně prodává nějaký ten pátek. Nesporným faktem je, že jeho stroje nepostrádají invenci a model od modelu jsou lepší a lepší.

Část výstavy byla věnována speciálně elektrickým strojům a Lacama for The Reunion získal zaslouženou pozornost. Stroji na pomezí scrambleru a flat-tracku sluší pneumatiky s dual-sportovním dezénem. Lacama for The Reunion je připravena k prodeji. Zákazníci si mohou zvolit lakování, barvy ráfků, i materiál sedačky.

Lacama není zajímavá pouze materiály a vzhledem. Zajímavé jsou také technické údaje. Motor je chlazený vzduchem a kapalinou. Poskytuje výkon 95 koní a kroutící moment 208 Nm. Nemalá je deklarovaná hmotnost, která je 250 kilogramů. I z toho důvodu má stroj zpátečku. Zrychlení z 0 na 100 km/h je za 4,6 sekundy. Li-ion baterie se nabijí na 100% za 3 hodiny a ve standardním režimu poskytují dojezd 180 kilometrů.

Rám je odlit z hliníku, stejně jako kyvná vidlice. Podvozek tvoří tlumiče značky Öhlins a brzdy jsou jak jinak než Brembo (model M50). Brzdám sekunduje loňská novinka Bremba - radiální pumpy s integrovanými nádržkami a ukazateli směru. Lacama se může připojit k internetu a jak je to u moderních vozidel dneš již běžné, výrobce dodává přes internet updaty softwaru a vylepšení energetického managementu.

Pokud vás Lacama for Reunion zaujala, vězte že budete muset vynaložit nemalých 40 tis. € a počkat si nemalou dobu, než na vás vyjde řada.