Nemáte peněz nazbyt a přitom byste si chtěli užít zábavného a agresivního streetfightera? Vyhlížejte CFmoto V.02-NK.

V roce 2017 získala CFmoto licenci na motor LC8 od KTM, který implementuje do svého Streetfigtera. Původně chtěla tento stroj vybavit dvouválcovým motorem 800 ccm, který pocházel z pracovní čtyřkolky, ale rozšířená spolupráce s KTM otevřela firmě možnost odkoupit licenci na výrobu tohoto motoru. V podání KTM dával až 130 koní, což by v případě Streetfightera mohlo být dostatečné číslo na pořádnou porci zábavy.

cfmc1

Stejně jako KTM, CFmoto si pořídilo design od designové kanceláře Kiska a je to náležitě vidět. A rozhodně nestojí opodál. Streetfighter by měl obsahovat nevídaná technická řešení, jako třeba karbon-keramické brzdové kotouče, nebo podsedlový chladič. CFmoto má pro produkci již nyní připravenu továrnu v Hanzhou s kapacitou výroby 50 tis. strojů ročně. Což není žádné wow číslo. To přijde až s dostavbou továrny v Zhejiangu, která by vedle rozsáhlého R&D oddělení měla disponovat výrobní kapacitou 500 tis. strojů ročně.

cfmc3

V té se budou vyrábět nejen motocykly CFmoto, ale také pro Čínský trh určené stroje KTM, prodávané pod značkou KTM R2R (čistě pod značkou KTM se stroje prodávat nemohou, neboť značku KTM si zaregistroval nějaký spekulant). Streetfighter 1000 bude postaven na základě motoru KTM LC8 první generace, který dával v podání KTM až 116 koňských sil. V pozdějších generacích ho KTM vylepšovala až na špičkových 130 koní. CFmoto nechce zůstat u toho. Již oznámila, že motor bude disponovat zvýšeným objemem motoru na 1080 ccm.

cfmc1

Takovýto objem motoru společně s novějšími materiály a výrobními postupy než měla KTM před deseti lety by se mohl odrazit na výkonu kolem 140 koní. Což je více než dostatečné číslo na extra porci zábavy. A ta by nemusela stát svět. Jak lze odvodit od cen motocyklů CFmoto na Českém trhu, cena by mohla klidně oscilovat kolem dvousettisícové hranice.

 

tri1301