Společnost Classic Legends přijímá objednávky na nového Péráka již od  prvního ledna. Natěšení zájemci si však ještě musí nechat zajít chuť. Aktuální situace ve světě nedovoluje spustit výrobu.

Na vině jsou zejména subdodavatelé, kteří utlumili výrobu vzhledem k veřejnému zdraví. Dodavatelský řetězec má kořeny v Číně, kde Classic Legends nechává do válců aplikovat nikasil a od které odebírá řídící elektroniku a přístrojové panely.

eceh4

Továrna v indickém Pithaumputu, kde se Péráky budou kompletovat, tedy stojí a Classic legends prozatím dodává jen model Classic a Forty Two. Připomeňme, že Jawa Pérák se tedy bude montovat v jiné továrně, v jiném městě, než zmíněné modely. Disponuje taktéž jiným, silnějším motorem, s větším objemem, který bude mít očividně jiné zpracování. Jiné (kvalitnější) zpracování by měl mít celý Pérák.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Mezitím se kompletují výrobní linky, aby její výsledná kapacita byla 10 tisíc motocyklů měsíčně. Aktuální situace je taková, že výrobce není schopen sdělit, kdy výroba vůbec začne. Vyrobeno bylo několik stovek předprodukčních modelů a seriová výroba prozatím stojí.