Noví adventure jezdci jsou od sebe hodně odlišní. Jsou mezi nimi úplní nováčci toužící poznat v životě nová dobrodružství, jsou mezi nimi i ostřílení motorkáři, kteří si přičuchli k ježdění mimo asfaltové plochy a chtějí poznat nová místa, která předtím viděli pouze na fotografiích z cestopisů.

Hned jak KTM ukázala motor 790, objevily se spekulace, že takovýto motor by se hodil do malého adventure stroje na pomezí 690-tky a tehdejší veliké 1190-tky. Kdo měl možnost si zajezdit na Duke 790, tak pochopí, že jeho charakter se do adventure stroje víc než hodí.

Firma Honda využila hladu po levné osobní dopravě v době, kdy se východní říše zotavovala z druhé světové války. V roce 1946 přivedla na svět svůj první motocykl.

Model PR7 je ve firmě AJP vlajkovou lodí. I pro Běžného Frantu Uživatele přináší rallyovou konstrukci a přitom za něj AJP nechce zcela nehorázné peníze.

Vloni na veletrhu EICMA představila Moto Guzzi svůj prototyp tehdy bezejmenného adventure stroje. Nyní se dostává do finále a po roce ukáže široké veřejnosti prodejní verzi.

Před několika dny BMW oficiálně ukázalo nové boxerové motory s inovovavým variabilním časováním sacích ventilů. Co můžeme očekávat? Na novém modelu se již svezlo pár novinářů a ti opatrně vypouští po drobkách informace.

Můžete si koupit SUV Mercedes GL, stejně jako jsou lidé, kteří si koupí Dacii Duster. Ve světě adventure motocyklů existují paralely. Na jedné straně existují stroje o objemu motoru téměř 1300 kubíků, stojících vysoko nad půl milionu korun, na druhé straně stojí Benelli TRK 502 X stojící téměř jen čtvrtinu této částky. Je to ale dobrá motorka?

Společnost stará více než 200 let, to je číslo, které nelze ignorovat. Již v roce 1807 vydal tehdejší ruský car Alexandr První příkaz, aby se ve městě Ižhevsk postavila továrna na zbraně.

Spoluzakladatel firmy Alta Motors, Derek Dorresteyn je bývalý motokrosový a endurový jezdec. Na své Yamaze YZ450F neustále hledal zbytky skrytého výkonu, který ne a ne nalézt. Proto začal úplně jinak a postavil svoji vlastní motorku.

Šéf technické skupiny Piaggio Group se rozpovídal o technických detailech nového motoru V85. 

Každý z majitelů motorky má poměrně jasno - nejlepší je právě ta motorka, kterou má v garáži. Motorističtí novináři jsou schopni posoudit motocykly bez zaujetí a mají často tu výhodu, že testované stroje sedlají bezprostředně po sobě. Takže plni dojmů z předchozí motorky sedají na tu další.