QJ aktuálně prodává středněobjemový supersport SRK 800, který má 95 koní. Brzy by ho měl doplnit model dotýkající se litrové hranice - SRK921RR.

Ten je stejně jako osmistovka osazen čtyřválcovým řadovým motorem, ovšem o objemu 921 kubíků. Ten dává 128 koní při 10000 otáčkách, což vlastně není tak úplně moc. Stačí si připomenout, že takovýto výkon poskytovala šestistovka Yamaha YZF-R6 někdy před dvaceti lety.

qsr92

Silueta a design 921RR má společného jmenovatele s aktuálně prodávanou SRK 800RR. Najdeme na ní mnoho společných prvků, náležitě dotažených do agresivnějšího sportovního vzhledu.

qsr94

Je to zejména letmo uložené zadní kolo a samozřejmě nesmí chybět přítlačné winglety na bocích kapot. Kapotáž má integrované nasávací otvory pro systém náporového sání, který zvyšuje maximální výkon při vyšších rychlostech.

qsr97

Aerodymické plexisklo je poměrně vysoké a mělo by umožňovat solidní možnost se za ním schovat. Agresivní design doplňuje výfuková koncovka ve stylu MV Agusty F3 - zde náležitě se čtyři terminály. Celý výfukový systém je 4-1-4.

qsr96

Rám motocyklu je kombinace ocelového trubkového rámu od krku řízení, po hliníkové panely pod sedačkou. Doplňuje ho hliníková kyvná jednostranná vidlice, která je odpružena tlumičem Marzocchi. Tlumiče Marzocchi jsou i na předním kole a také tlumič řízení, který je za řídítky. Tlumiče jsou plně nastavitelné, tedy jak předpětí pružin, tak komprese a odskok kola.

qsr95

Kola jsou bržděna třmeny Brembo, na předním jsou špičkové třmeny Stylema. Ty pohání radiální brzdová pumpa Brembo, na levé straně je radiální spojková pumpa stejné značky. Na předním kole jsou plovoucí kotouče Brembo o průměru 320 milimetrů, na zadním kole jeden kotouč o průměru 260 milimetrů.

qsr98

Kola o průměru 17 placů obouvají pneumatiky Pirelli Diablo IV a rozměru 120/17 ZR17 a 190/50 ZR17.  

Před řidičem je 5palcový TFT displej s bluetooth konektivitou. Z elektronické výbavy můžeme zmínit tři jízdní režimy (Normal, Rain, Sport), tempomat, integrovaný kamerový systém, šestiosou měřící platformu zajišťující náklonové ABS a kontrolu trakce.

qsr91

Jako standardní příslušenství je řadící quickshifter pro řazení nahoru i dolů. Pro ladiče výkonu (a abychom opodstatnili rýpnutí si v prvním odstavci o výkonu 20 let staré motorky) dáme jeden postřeh. 128 koní je hodnota vztažená k plnění emisní normy Euro5+. Motor sám o sobě je uškrcený a po odstranění restrikce dosahuje výkonu 168 koní při 14000 otáčkách. A to by mohl být při níže uvedené ceně zcela jinak zajímavý příběh.

qsr93

Motocykl váží s plnou 16litrovou nádrží 223 kilogramů. Tedy suchá hmotnost bude cca 210 kilo. Cena pro ČR není ještě oficiální. Přepočtem z Euroměny by se měla pohybovat někde kolem 270 tis.Kč.

Dostupnost je neznámá. Na konci roku 2025 by mělo do ČR dorazit 5 kusů a na základě ohlasů dealerů se rozhodne o dalších dodávkách.