Postavit repliku závodní Moto Guzzi V8 je opravdová výzva. Motor V8 k dispozici není, ale zase je k dispozici stroj Moto Guzzi Eldorado z roku 1969, který se stal základem této zajímavé přestavby.
Craig Rodsmith si vyrábí motorky téměř 40 let. V8 byla pro něj výzva, protože pro tuto repliku použil celé čtyři kusy motorek. Není to ideální stroj, ale podle jeho slov má motorka veliký kus duše a vypadá jako by byla více člověkem, než strojem.
Původně se chtěl s motorkou blýsknout na výstavě Handbuild Motorcycle Show v Texasu, ale omylem stroj těsně před naložením do auta "položil" a premiéru musel odložit.
Motorka pojmenovaná Margerie se tedy ukázala na Handbuild Motorcycle Show v Austinu.
Zepředu vypadá motorka velmi elegantně
Motor Moto Guzzi o objemu 950 ccm je vybaven odlehčeným setrvačníkem a plněn dvěma karburátory Dell´Orto o průměru 36mm
Craig se snažil mít motorku co nejvíce odlehčenou, proto je až na přední kapotáž vše odhaleno
Tlak oleje, rychloměr, plnící tlak turba
Vše co šlo, je vyrobeno z nerez oceli
Na co nešel lak, na to šel chrom, nebo nikl
Craig instaloval turbodmychadlo s plnícím tlakem 1,5 atmosféry
Na motorce je lakovaný pouze rám. Vše ostatní je leštěný hliník, leštěná nerez ocel, poniklované, nebo pochromované