Staromilci nadávají na elektrické motory, příznivci moderních technologií prorokují brzký zánik těch spalovacích. Přitom existuje zlatá střední cesta. Spalovací motor a elektromotor v jednom motocyklu - přichází doba hybridů?

Hayabusa se vyrábí jen s kosmetickými změnami již od roku 1999. V roce 2008 přišel facelift a 10 let je maximální rozumný věk, kdy je vhodné ukázat nástupce. T se čeká na rok 2019.

Poslední dobou čteme stále častěji o novém trendu moderní doby - elektrifikaci vozového a motocyklového parku. V případě osobních aut se na tento trend nesnáší tolik kritiky, jako v případě motocyklů. Zkusme se podívat, co nás k takové antipatii vede.

Závist je nejvyšší formou uznání, svého času prozřetelně pronesl Juraj Kukura. A tak leckdo závidí jezdcům MotoGP jejich práci. Někdo práci, někdo fakt, že se pohybují kolem motorek a někdo závidí i jejich výdělky.

Minulý týden nadchl fanoušky motocyklů reklamní spot s Keanu Reevesem, který surfuje na svém motocyklu Arch. Podle vyjádření tvůrců spotu se to odehrálo bez záskoku kaskadéra.

Jedním z míst kde je elektrický pohon více než vítán je enduro a motokrosový svět. Tichý provoz a minimální servisní náklady jdou již nyní ruku v ruce s rozumným dojezdem i s cenou.

Na výstavě EICMA 2017 vystavil Indian svůj flat-tracker FTR1200, který reaguje na vysokou popularitu tohoto sportu na severoamerickém kontinentu. Větší sourozenec stávajícího FTR750 se již připravuje do výroby.

Firmě se nedaří zastavit setrvalý propad prodejů, který započal již v roce 2007. Společně s přesunem části výroby do Indie přichází nevyhnutelný krok - uzavírání drahých továren v USA.

Svůj nejnovější počin - F850GS ukázala Berlínská továrna již v listopadu v Itálii. Usilovně ovšem ladí formu na dobrodružnější model Adventure. Aktualizovány fotky