MV Agusta v čele s Ruským investorem pochopila, že z exkluzivity se nedá žít. Žít a prosperovat se dá z prodejů, které po roky této společnosti vázly. Nový směr by ji v tom měl pomoci.

Zásadním krokem je najít vhodného partnera. Zde nechce MV Agusta nijak experimentovat a podepsala memorandum o kooperaci s čínskou společností Loncin. Loncin je za poslední roky patřičně vycepovaný od BMW, aby spolupráce s ním nebyla pokusem a omylem.

mvalo1

Partnerství mezi Loncinem a MV Agustou má přinést nové motocykly v objemové kategorii 350 - 500 ccm. MV Agusta prohlašuje, že její nové maloobjemové motocykly ponesou její DNA, ve smyslu zvuku, designu a dynamiky. Což se bude těžko dodržovat, pokud budou nové MV Agusty jedno a dvouválcové. Věřit se dá designu, který by měl být v intencích současného designového směru firmy. Maloobjemové motocykly s logem MV Agusty by měly být vybaveny všemi modernímu funkcemi, které by jsme od této prémiové značky očekávali. Zejména co se týče základní elektronické výbavy.

K podepsané smlouvě se vyjádřil CEO MV Agusty Timur Sardarov:

Naše strategická aliance s Loncinem je důležitý krok ke konsolidaci naší vize budoucnosti MV Agusty. Naším základním cílem stále zůstává udržení vedoucí pozice v prémiovém segmentu motocyklů, který ale hodláme doplnit širší nabídkou modelů. U nich chceme zachovat distingovaný design a špičkový výkon ve své třídě, bez jakýchkoliv kompromisů. Očekáváme růst prodejů, které vycházejí z výběru správného partnera a široké nabídky modelů sdílejících stejné DNA.

mvalo3

 

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

mvalo2

A je něco za něco. Loncin bude pro MV Agustu vyrábět motocykly o objemu do 500 ccm (a hovoří se i o jistých modelech s objemem 800 ccm) a na oplátku MV Agusta pomůže Loncinu s vývojem motocyklů jeho prémiové značky VOGE.