V roce 1919 představil Indian svého nového Scouta, který se začal prodávat v roce 1920. Indian Scout se prodával až do rok 1953, kdy společnost postihl bankrot. V roce 2011 značku oživila společnost Polaris Industries, která po stovce let opakuje kroky předchůdců a jako jubileum nabídne limitovanou edici tohoto modelu. Těch bude vyrobeno 750 kusů, které proti originálnímu Scoutu nabídnou designové změny.

inds6

Předně je to dobová okrová barva "Indian Red" s dvojitým zlatým linkováním. Pak to jsou vyplétaná kola s černými ráfky, jednomístné sedlo Desert Tan, za kterým bude ukotven chromovaný nosič. Řidič dostane do rukou zahnutá řídítka Beach Bend a stroj dostane celkově větší množství chromu, které vynikne zejména na výfucích.

inds1

A aby toho nebylo u Indiana Scouta všechno, pro rok 2020 přinese další čtyři inovované modely. Předně to bude Bobber Scout Twenty, který bude vybaven 25 centimetrů vysokými řídítky typu Ape, stejně jako výše uvedený bude stát na drátěných kolech a bude vybaven toliko sedačkou jezdce. 

inds2Indian Bobber Scout Twenty

Scout Bobber (bez dovětku Twenty) bude vybaven nízkými řídítky, sólo sedačkou z klasického Scouta a litými koly.

inds3Indian Scout Bobber

Standardní Scout bude pro rok 2020 vybaven inovovanými brzdami (které tedy budou mít všechny modely 2020), sportovnější jednodílnou sedačkou a stupačkami spolujezdce.

inds4Indian Scout 2020

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

A přijde i také "menší" Scout ve formě modelu Sixty. Model Sixty bude mít objemově menší motor. Oproti motoru 69 o objemu 69 kubických palců dá motor 60 o 22 koní nižší výkon, celkově tedy 78 koňských sil. A bude to i několik dalších zjednodušení, které umožní Indianu jít s cenou dramaticky dolů. Indian by tak mohl otevřít vrátka i pro zájemce s méně naditou peněženkou.

inds5Indian Scout Sixty