Závodní motorka v civilním kabátku? Nejnovější Superleggera přijde v designu MotoGP motocyklů. Včetně přítlačných křidélek a odlehčení na všem, na čem oko spočine.

Původně se předpokládalo, že stroj bude mít hmotnost 161 kilogramů, což je mimochodem o 11 kilogramů méně, než má vrcholný model Ducati Panigale V4R. Nakonec to bude ještě o neskutečných 9 kilogramů méně. Aby bylo možné dosáhnout hmotnosti 152 kilogramů, v motocyklu se nezřídka objeví hliníkové a titanové šrouby. V níže uvedeném uniklém dokumentu jsou uveřejněny technické specifikace a je zřejmé, že co jde, bude odlehčeno. Nejvyšší díl na odlehčení bude mít plně karbonový přední rám, podsedlový rám, kyvná vidlice i kola.

Čeho se nedočkáme jsou kompozitní kotouče a high-tech brzdové systémy Brembo. Aby nám to ale nemuselo být úplně líto, Superleggera bude vybavena novou verzí brzdových třmenů Brembo Stylema R, která bude mimo jiné vybavena lehčími pístky, které jsou pokryty povrchem, který ještě více snižuje tření.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Přítlačná křidélka by měla generovat při rychlosti 270 kmh přítlak o 67% vyšší, než má Ducati V4R. V řeči čísel je to 50 kilogramů. Což je ještě více, než má aktuální model GP19. Výroba začne v dubnu, prodej v květnu. Ducati plánuje vyrobit 5 motocyklů denně. Cena 100 tisíc euro nikoho nepřekvapí.