Čínský výrobce CFMOTO hodlá v dubnu přivézt do Evropy svůj první malý supersport. Ten se již minulý rok prodával v Asii i s motorem s objemem 250 kubíků. Třístovka by měla vedle vyššího výkonu i splňovat emisní normy.

...a proto je pro ní prostor pro prodej v zemích Evropské unie. Motor o objemu 292 kubíků dává maximální výkon 29 koní při 8750 otáčkách. Ten brzdí španělské brzdy J.Juan (mimochodem výrobce brzd pro některé modely KTM), které bude moderovat ABS systém od Continentalu.

cs300srr1

Podvozek tvoří nenastavitelné obrácené vidlice o průměru 37 mm a zadní monoshock připojený skrze progresivní přepákování. Kroutící moment vrcholí hodnotou 25,3 Nm při 7250 otáčkách za minutu. Zadní kolo o šířce 140 mm je poháněno skrze šestistupňovou převodovku a je bržděno jednopístkovým třmenem o průměru 200 mm. Přední 17" kolo se šířkou pneumatiky 110 mm je bržděno jedním kotoučem o průměru 293 mm a radiálně ukotveným dvoupístkovým třmenem. 12-litrová nádrž by mohla nabídnout dojezd kolem 300 kilometrů.

cs300srr3

CFMOTO 300 SR se honosí designem za který se nemusí mezi konkurencí stydět. Však ho také navrhla rakouská designová kancelář KISKA. A není to jen design, který dělá moderní motocykl. Jakkoliv je třístovka stále jen třístovkou, nebudou ji chybět jízdní režimy (Rain a Sport), nebude ji chybět plnobarevný LCD přístrojový panel o úhlopříčce 5,5" a hlavně hodně sympatická cena.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Ta by se měla pohybovat pod částkou 100 tisíc korun, což znamená, že japonská maloobjemová konkurence dostane hodně ostrého soupeře. Stroj by se měl prodávat ve dvou barevných variantách. Černá verze Nebula Black a modrá Turquoise Blue, která je na obrázcích.

cs300srr2