Čínská produkce se snaží obsáhnout celou škálu prodejních segmentů. Jedním z nich je i oblast cestovních endur, která je celosvětově velmi oblíbená. CFMOTO na to není samo. Již v roce 2017 vstoupilo do partnerství s KTM.

Vznikl společný podnik a v roce 2018 se začala stavět továrna, která by měla již v tomto roce začít chrlit desítky tisíc KTM 790/890 Duke a modelů Adventure. A CFMOTO nezůstane pouze u toho. Před dvěma lety koupila od KTM licenci na motor LC8, který byl zmodernizován, zvětšen z 990 a 1080 kubíků a výkon zvednut na 140 koní.

Pro KTM bude vyrábět i motory LC8c, které jsou nyní instalovány do motocyklů Duke 790 a Adventure 790. Tyto motory si bude vyrábět i pro své vlastní modely, přičemž prvním z nich by mělo být cestovní enduro. To vidíme na první, dost mizerné fotografii (viz. úvodní foto), která ale leccos naznačuje.

Předně je to motor, který je opravdu LC8c. Dále, podle všeho to vypadá, že motor je zastavěn do rámu KTM, nebo minimálně je tomuto rámu v některých detailech podobný. Od KTM si CFMOTO propůjčilo i celý výfukový systém. Vpředu budou dva kotouče bržděné radiálně ukotvenými třmeny. Litá kola jako by z oka vypadly kolům, které jsou instalovány do KTM 1290 Adventure S, což by mohlo značit instalaci 17" a 19" pneumatik. Soudě dle těchto kol, CFMOTO by mělo být více orientováno na asfalt.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Přední pohled odhaluje dvě světla, mezi kterými by zřejmě mohl být nádech sání, či nějaký průduch ofukující třeba olejový chladič. Doplňuje je malý decentní zobák. Co se týče designu, CFMOTO spolupracuje s designovou kanceláří Kiska. Tedy s tím designérem, který má na starosti i stroje KTM. Celkový design rozbíjí maskování, snažící se zakrýt některé detaily. Z bočního pohledu si nelze nevšimnout, že stroj je velmi podobný Yamaze Ténéré 700, která má taktéž "vše vpředu" a působí trochu bizoním dojmem. CFMOTO by mohlo nový stroj držet ve stejné modelové řadě se stávající produkcí. Nový Adventure by tak mohl mít označení MT800 a zařadit se vedle stávající MT650. Dostupnost je ve hvězdách. Soudě dle stádia rozpracovanosti bysme ji mohli odhadovat na konec roku 2021.