Když se řekne BMW R18, vybaví se nám na mysli cokoliv jiného, než sportovní motocykl. Tento maxicruiser je synonymem rozvážnosti a elegance, nikoliv pálení gum a drhnutí stupaček. A přece...

... co není může být, si řekl Sébastien Guillemont ve společnosti FCR Original. A do stroje pořádně šáhnul. Na první pohled je vidět, že elegance stroje příliš neutrpěla přitom motocykl vypadá o poznání svěžeji.

Nejvíce viditelná je absence originálních výfuků. Ty byly vyměněny za otevřené rovné výfuky, kterým sekunduje adekvátně upravený airbox. Černě lakovaný rám a velké části motoru sekundují karbonové kryty ventilů. Zásadně největší změna je na kolech. Původní 19 a 16" kola byla vyměněna za 18 a 17", na které je výrazně větší výběr sportovních pneumatik. Obuty tedy byly Micheliny Road 5 GT, které dají stroji rozhodně větší potenciál při vrhání se do zatáček.

Původní blatníky byly vyměněny za lehčí hliníkové a sedačka byla vyměněna za menší, potaženou alkantarou. Orifinální spojková a brzdová pumpa byly vyměněny za designové kousky od Beringera a byly nově nalakovány brzdiče. Nalakován byl i kardan - do stejné barvy jako má rám.

Sébastian Guillemont v FCR Original přijímá objednávky a všechny prvky stroje mohou být dále upraveny podle přání zákazníka.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY