Pro značku Zero nejsou adventure motorky úplnou neznámou. Však má již několik let v prodeji modely DS a FX. Ty ovšem nebyly až tak úplně dobrodružně pojaté, jako je nové DSR/X.

Dříve narození si jistě vzpomenou na ikonický model RS250, který při takto malém objemu motoru, s dvouválcovým dvoutaktním V-twinem poskytoval neskutečných 72 koní výkonu. Aprilia přitom pracuje opět na dvouválcové dvěstěpadesátce, která by mohla stát za renesancí tohoto modelu.

Před několika chvílemi oznámilo CFMOTO oficiální dostupnost sportovního modelu 450SR, který těží ze své nízké hmotnosti. Výrobce tvrdí, že díky ní je tento dvouválcový model podobně svižný jako víceválcové šestistovky.

Jak se blíží podzim a s ním série podzimních motocyklových veletrhů, množí se na silnicích připravované prototypy, či finální motocykly, které na nich výrobci představí. A aby je představit mohli, musí je někde nafotit. A nezřídkakdy fotí pouze oni...

Ducati se snaží se svým motorem V4 proniknout do všech zákoutí svého byznysu. Vyšším množstvím vyrobených agregátů tak snižuje jednotkové náklady, nehledě na to, že s motorem V4 si upevňuje svou vedoucí pozici v několika motocyklových segmentech.

Anglický malosériový výrobce CCM uvádí do prodeje svou druhou novinku s motorem SWM 650. Po roční odmlce, kdy byl Classic Tracker coby prototyp představen ho nyní uvádí oficiálně do prodeje.

Suzuki Hayabusa byla svého času etalonem výkonu a měřítkem účelného designu. Ve své nové generaci přináší zejména moderní technologie a přitom již ne tolik výkonu, aby si udržela vlajku vedoucího stroje. To se brzy změní, protože na trh přichází SuperBusa.