Celá řada EVO po celou dobu své historie prochází řadou zásadních aktualizací motoru, rámu a odpružení a tak se nyní fabrika zaměřila na detaily. Nové modely dostaly nejen nový grafický styl, ale změny se dotkly i předního odpružení. 

Ve Florencii svými jednostopými miláčky žijí a tak k malým aktualizacím v jednotlivých řadách dochází poměrně často. Ruku v ruce s tím jdou i soutěžní úspěchy, díky kterým nabírají nedocenitelné zkušenosti a údaje, které se nebojí dále zhodnotit. Pro tentokrát se pověnovali trialové řadě EVO jejíž portfolio je z celé nabídky fabriky tím nejobsáhlejším a nabízí modely pro jezdce snad všech kategorií. 

Beta tedy na první pohled trochu zpřísnila a zmodernizovala grafickou stránku nového EVa. Barvy ladila do červené, černé a bílé tak, aby zdůraznila typické tvary stroje z této řady a přidala mu na agresivitě. Ke změně došlo u řídítek, která jsou nyní černá. Rám je lisován pomocí tlaku kapaliny a je lakován do výrazné Beta červené, stejně jako airbox. Designově rozhodně povedené. 

EVO 300 2T

K modernizaci ale došlo i po technické stránce, přičemž zde se výrobce soustředil především na přední odpružení. Cílem byla co největší optimalizace mezi odpružením při plném stlačení a při plně vysunutém stavu vidlic. Vidlice jsou zde asymetrické a liší se nejen možností mechanického nastavení, ale i objemem olejové náplně. Levá strana má nyní nastavitelné  předpětí pružiny. Naopak na pravé straně najdeme nastavení útlumu a odskoku. Díky těmto změnám a optimalizací objemu oleje bylo možné vylepšit progresivitu a přesnost tlumičů pro ještě lepší čitelnost chování podvozku. 

Řada EVO tak bude obsahovat šest strojů různé motorizace a to:

  • EVO 80 2T Junior / Senior
    • ideální stroj pro nováčky a začátečníky
  • EVO 125 2T
    • ideální přechodový stroj pro pokročilého začátečníka se závodní ambicí
    • dostatečný výkon se snoubí se zábavností a snadnou manipulací
  • EVO 250 2T
    • hbitý a snadno ovladatelný dvoutakt s poslušnějším chodem motoru
    • ideální stroj pro amatéry hledající prvotřídní výkon s dobrou dávkovatelností
  • EVO 300 2T
    • vrcholový model řady EVO
    • ideální stroj pro soutěžení i na profesionálních úrovních
    • optimální velikost rámu a motoru pro překonání i těch nejnáročnějších překážek
  • EVO 300 2T SS "Super Smooth"
    • extrémně zábavný motocykl s mírnější dávkou výkonu při nízkých a středních otáčkách
    • snadno použitelný stroj i pro méně zkušeného jezdce
  • EVO 300 4T
    • stroj přináší rovnováhu mezi výkonem a celkovou použitelností
    • spousta točivého momentu a lineárním, extrémně progresivním dodáváním síly ideální pro amatérské jezdce

EVO 125 2T

Všechny stroje by měli být podle výrobce dostupné od září.