Kolují po světě zvěsti, že minimální posun ve vývoji stávající CBR1000RR je následkem vývoje zcela jiného modelu, který se bude razantněji odlišovat od většiny konkurence.
Japonský magazín Young Machine uvedl render možné podoby budoucí nové RR, společně s informacemi, že Honda pracuje na motoru V4, který vychází konstrukčně ze stroje RC213V-S, tedy MotoGP motoru. Honda má s V4 motory své zkušenosti. Tato konfigurace by měla vytáhnout výkon výrazně přes 200 koní, což by mohlo značce pomoci i ve WSBK seriálu.
Předpoklad je, že V4 CBR1000RR bude v cenových hranicích kde se pohybují sériové motocykly a nebude stát 5 milionů korun, jako limitovaná edice RC213V-S. Podle Young Machine půjde Honda v evolučních krocích. Na podzim 2018 chce uvést stávající RR s novou elektronikou, cornering ABS, Ride by Wire, novou kontrolou trakce a několika drobnostmi. V roce 2019 chce v rámci tohoto elektronického balíčku vyměnit mechaniku - zaměnit motor za nový V4.
Zdá se tedy, že oproti našemu dřívějšímu článku by mohla nová V4 RR přijít o rok dříve.