Omezené zástavbové možnosti v motocyklu se odrážejí na specifických rozměrech velikosti motoru. Aby se v motocyklu ukázal podélně uložený řadový šestiválec je opravdu raritní.

Britská značka Levis povstala z popela svého předchůdce. Vznikla v roce 1911 a svého vrcholu dosáhla v polovině dvacátých let. V letech 1920 a 1922 vyhrála v Tourist Trophy v kategorii High Light titul s dvoutaktním motorem 250 ccm. Na počátku čtyřicátých let minulého století zmizela z očí, aby přišlo v roce 2014 vzkříšení rukou Davida Redshawa.

Levis Café Racer bude poháněn podélně uloženým šestiválcovým motorem o objemu 1200 ccm, který bude ve špičce dávat 120 koní výkonu. Rám je z části z nerezové oceli a z části z CNC obráběného hliníku. Zadní letmo uložené kolo je poháněno řetězem skrze převodovku Harley Davidson. Stejně jako přední kolo, i zadní je odpruženo centrální pružící jednotkou Sachs. 305 mm veliké kotouče jsou bržděny dvojicí in-house vyrobených radiálních čtyřpístkových třmenů.

Levis naznačuje, že tento stroj je stále prototypem a v detailech bude ještě dopracován. Již přijímá předobjednávky, přičemž jeho cena 114 tis €.

Firma má s motorem veliké plány. Blok motoru je variabilní, takže oznamuje, že bude i 8 a 10-ti válcová varianta. Šestiválec by měl být i v přeplňované verzi. Veliké plány má i s modelovými řadami. Mimo tohoto café raceru hodlá uvést i Urban roadster, Flat tracker a dva sportovní modely.