V poslední době se nám tady rozšířil takový nešvar... teda, co to plácám. V poslední době se nám tady rozšířila taková báječná věc. A to taková, že lidé se čím dát tím méně bojí jezdit s velikými motorkami do terénu.

Což je dobře a výrobci pneumatik jim jdou svými výrobky vstříc. Michelin mezi silniční Anakee 3 (100% asfalt) a offroadovou Anakee Wild (50% asfalt/50% offroad) postavil ideál mezi oběma protipóly - Anakee Adventure. Jsou to pneumatiky, které by měly dávat 20% -ní potenciál výletů mimo asfalt pro což je připraven vzorek i směs. Budou mít označení M+S a nové BMW R1250GS je budou mít v prvovýrobě.

Michelin vyvinul směs Anakee Adventure s cílem zlepšit přilnavost za mokra oproti silničním Anakee 3. K tomu použil novou generaci směsi s větším podílem siliky. Obě pneumatiky (přední i zadní) jsou dvousměsové a tudíž od výrobce označené jak 2CT. Přední pneumatika má po stranách tvrdší směs a na středu měkčí, aby se pneumatiky nesjížděly do špičky a časem nezavíraly řídítka. Zadní pneumatika má směs přesně obráceně - boky jsou měkčí a střed tvrdší. Pneumatiky mají mezi každým sudým špalkem můstek, aby výrobce zabránil deformaci části špalků, což by mělo zachovat trakci v terénu, přitom ale udržet dobrou stabilitu na asfaltu.

Do prodeje přijdou v lednu 2019 za oficiální ceny začínající na 240€ za sadu.