Ducati Panigale V4 a Streetfighter jsou bezesporu famózními kusy hardwaru. Za famózní motocykl si ale výrobce žádá odpovídající cenu, která se neslučuje s "miskou rýže" lecjakého číňana. A kde je poptávka, vzniká nabídka, byť plagiátů.
Nelehké "práce" se zhostila značka Moxiao, která vyjela s modely MX650 a MX500. Jak již modelové označení napovídá, slabší z nich obsahuje půllitrový motor. Instalován by měl být dvouválcový agregát Loncin o výkonu 44 koní, který je instalován do modelu MX500 (Streetfighter). MX650 aka Panigale je výrazně "výkonnější", protože je instalován motor o objemu 650 ccm, ne nepodobný letitému motoru Kawasaki ER-6n. Ten by měl pocházet z dílny CFMOTO. Větší motor má deklarovaný výkon 60 koní, což je na míle vzdáleno od 211 koní, které dává motor Ducati Testastretta V4.
Tím spíš, že Čainigale váží o 22 kilogramů více než Ducati - 222 kilogramů. MX500 s menším motorem a nižším podílem plastů váží 198 kilogramů. Zaráží deklarovaná maximální rychlost, která je u obou modelů 120 km/h. Pobaví "firemní" radiální brzdy Moxiao, které jsou věrnou kopií radiálních čtyřpístků Brembo, které montuje sériově Suzuki. Podobně jsou na tom i brzdová a spojková pumpa - taktéž poměrně zdařilé kopie originálních semiradiálních pump Brembo, které se sériově montují do Ducati. Dá se očekávat, že zlatý podvozek opravdu nebude Öhlins.
Originální Ducati Streetfighter V4
Moxiao MX500 - baterie pod stojánek je v ceně stroje
Je prakticky nemožné, aby se tyto motorky prodávaly v Evropě. Z mnoha důvodů. Nebudou dle našeho názoru splňovat emisní kritéria a hlavně se nikdo nepustí do jejich evropské homologace, protože by obratem mohl narazit na "dopis s proužkem" od právního oddělení Ducati.