U BMW to občas vypadá, že pravá ruka neví, co dělá levá. V březnu 2018 prohlásil šéf BMW Stephan Schaller, že BMW elektrické motorky nezajímají a že skůtry C-evolution budou jediným elektrifikovaným jednostopým vozidlem z produkce firmy. Časem to vykrystalizovalo výrazně jiným směrem.

Ewan McGregor je se značkou Moto Guzzi úzce spjatý. Kdo ho chvíli sledoval, ví, že guzziny jsou jeho srdeční záležitost. A není proto překvapením, že se stal ambasadorem její největší novinky.

Aprilia, alias Piaggio group opakuje úspěšné kroky, které udělal s konceptem Moto Guzzi V85TT. I koncept Aprilie RS660 se veřejnosti moc líbil a tak ho Aprilia téměř bezezbytku proměňuje v sériový model.

Ještě v listopadu 2018 slibovala MVA, že Superveloce začne prodávat v druhé polovině tohoto roku. A podle všeho, stroj čeká odklad až do roku příštího.

Vypadá to, že v anglickém Hinckley si chtěl někdo udělat dovolenou a z vývojového střediska si vypůjčil dosud neuvedený Rocket 3 ve specifikaci GT.

Kawasaki se snaží vymezit proti konkurenci jak se dá, zejména co se týče sportovních motocyklů. Její řada Ninja často udává tempo, kterého se snaží držet zbytek japonské čtyřky.

BMW s indickou TVS, nebo přesněji řečeno, TVS s BMW vyvíjejí dvouválcový motor, který by mohl být v budoucnu instalován ve strojích o kapacitě 400-600 ccm.

Letoun UL-39 Albi je do značné míry replikou stroje L-39 Albatros. Z technického hlediska se ovšem jedná o zásadně přepracovaný stroj, který je postaven z uhlíkových kompozitů. Nejzajímavější na něm jsou dvě věci.

Před několika týdny nás Triumph navnadil na nový model největší bestie v jeho nabídce. A to jsme ještě nevěděli že to bude ještě žhavější.