Stavba a výroba motoru V4 není levnou záležitostí. Pokud má dosahovat špičkových výkonostních hodnot, tak musí být kladen extrémní důraz na přesnost a jakost použitých materiálů. To s sebou nese materiálové náklady a náklady na složitou výrobu všech komponent.

Německá Dekra, Road Safety Survey z rukou odborníků z EU, World Health Organisation, Federation of European Motorcyclists’ Associations (FEMA) a European Union Road Federation (ERF) si nechaly vytvořit odborné studie o výši nebezpečí ocelových dopravních značek v EU. Celkem bylo popsáno 688 stran a výsledkem těchto mnoha studií je, že ocelové značky jsou pro motorkáře nebezpečné.

Ještě ani nestačily v uších doznít slova šéfa VW o tom, že pokud Ducati nebude růst, VW ji prodá. A je to tady. A i BMW hlásí pokles prodejů.

Dvouválce, tříválce, čtyřválce, dalo by se říci šeď a nuda. Občas se objeví šestiválec a to je již osvěžující. A co pětiválec? To je unikátní.

Jakkoliv všechny indicie naznačovaly, že Triumph ukáže nový supersport Daytona 765 v roce 2019, bude tomu dle nejnovějšího vyjádření Britské značky jinak.

Projekt LiveWire přišel na svět v roce 2014. Jako pilotní stroj americké značky si získal ohromné množství negativních reakcí veřejnosti, jakkoliv na tom stroji ještě nikdo nejel.