Rok 2019 zdá se, bude rokem elektrických motocyklů. Sice se nám z trhu dočasně stáhla Alta Motors, ale na druhou stranu přichází Harley Davidson. A když už HD, tak kdo tedy ne? Do peněženek budoucích zákazníků nakukuje spousta firem, které se snaží chytit příležitost za pačesy a uchytit se na trhu elektrických motocyklů.

BMW ukázalo v Portugalsku své nové, nabroušené zbraně do sezóny WSBK. Nepřekvapí, že ve vizuálně civilním kabátku lze nalézt spoustu high-tech komponent.

Meguro není v našich zeměpisných šířkách přespříliš známá. Je to způsobeno tím, že se firma stáhla z trhu ještě před tím, než japonští průmyslníci vyhlásili válku britskému motocyklovému průmyslu.

Když přišel první Rocket III v roce 2004 na trh, bylo to jedno veliké wooow. V té době byly za vejkoobjemové stroje považovány cruisery, jako Yamaha Road Star Warrior s objemem 1670 ccm, nebo Honda VTX1800.

Nadcházející závod Pikes Peak skrývá ve startovní listině možné překvapení. Pilot Carlin Dunne, který po dva roky vyhrával a držel rekord s Ducati Multistrada 1200, se tento rok zúčastní s motocyklem Ducati TBD

To, že se jedeme projet na motorce, abysme si vyvětrali hlavu a očistili svou duši od starostí běžného dne, to děláme téměř všichni. Víme že to funguje, ale doposud tento fakt nikdo nekvalifikoval. Až nyní.

Každá větší firma vyvíjí elektrický motocykl. Vývoj je totiž dlouhý a nikdo neví, jak se tyto stroje ujmou. Pokud by se ujaly a firma by stála nad čistým papírem, mohl by ji ujet vlak, který by pak dlouhé roky doháněla. Při rozhovoru na Boloňské univerzitě uvedl CEO Ducati Claudio Domenicali, že Ducati brzy uvede elektrickou motorku.

Švýcarské městečko Neuchâtel se stalo dějištěm světové premiéry stroje Ducati Desmosedici GP19 - nového speciálu, se kterým bude Andrea Dovicioso a Danilo Petrucci bojovat v letošním roce o pohár mistrovství světa silničních motocyklů.