Zontes 703F je full-size cestovní enduro v duchu moderních SUV dnešní doby. Stroj je osazen zcela novým řadovým tříválcem o objemu 699 kubíků, který v případě toho cendura poskytuje výkon 96 koní při 10 tis, otáčkách a maximální točivý moment 76 Nm při 7500 otáčkách.

Ne všichni mají potřebu jezdit hard enduro, přesto je pro ně KTM 690 Enduro zbytečně drahá. Nerozhodní zájemci, kteří váhají nad Hondou CRF 300L nebo Voge 300 Rally, budou mít zanedlouho rozhodování ještě o něco složitější.

O tom že největší evropský výrobce motocyklů KTM má na kahánku jsme už několikrát psali a v tomto článku tohle prádlo už ždímat nebudeme. Tentokrát se podíváme na MV Agustu, která byla (respektive její majorita) KTM-kou odkoupena a jejíž osud se zdá být krachující matkou ohrožen.

Nápis GS značí první písmena slov Gelände Straße, což znamená Terénní cesta, nebo Nezpevněná cesta. Což očividně neodradilo Puig od toho, aby z nejnovějšího gééesa neudělal café racer.

Svého času bylo považováno Corsaro jako za nejvíce charismatický stroj, který jste mohli vzít na asfaltovou cestu. To se jednalo o model s 1200 ccm motorem a zejména v době před ekologickým šílenstvím, kdy bylo možné ještě prodávat surové stroje. Nové Corsaro a Corsaro GT po svém předchůdci dědí pouze jméno. No, dobře, také pravověrný V-Twin, byť o objemu pouhých 750 kubíků.

Výrobci usuzují, že žijeme v době, kdy chce každý zažívat nějaké dobrodružství. A zejména v Evropě, kde jsou možnosti ho zažít rok od roku menší. Jsou země, kde je adventure zážitek za řídítky doslova velmi drahým koníčkem a už ani ten Balkán není co býval. Což nicméně očividně výrobcům nebrání zásobovat klientelu adventure motocykly. Jedním z dalších je Rieju s modelem Aventura 307.