Triumph debutuje se svou první MX motorkou - fotogalerie
Los Angeleský Memorial Coliseum bylo svědkem první světové veřejné prezentace motokrosových speciálů Triumph.
Los Angeleský Memorial Coliseum bylo svědkem první světové veřejné prezentace motokrosových speciálů Triumph.
V posledních několika měsících jsme svědky návratu maloobjemových supersportů. A zejména těch dvou a víceválcových. Svého sousta si chce z konkurenčního koláče ukousnout i Aprilia.
Není to druhá Dieselgate, pro BMW to má ale alespoň v USA podobné důsledky, vedoucí k dočasnému zastavení prodejů. Zda-li se tato akce přenese do Evropy či jiných částí svět není prozatím známo.
Kapotovaný Hornet s názvem CBR750R je již na rýsovacích prknech. Pokud dokonce již není ve fázi výroby prototypů.
KTM každý rok vyjede s omezenou sérií svých enduro rallyových motocyklů. Se stroii, s kterými můžete absolvovat lecjakou amatérskou rally, respektive se klidně zúčastnit rally Dakar.
Triumph pokračuje v dávkování informací salámovou metodou. A zatímco detailně ukázal rám i motor stroje, motocykl jako takový je stále zahalen tajemstvím, ačkoliv se 3 minuty prohání po MX trati.
Poprvé po třech letech uspořádalo CFMOTO na závodní trati Zhuzhou svůj CFMOTO DAY, na kterém defilovalo více než 300 jezdců. Výrobce v jejím rámci představil i dlouho utajované projekty.
Jeden spalovací motor a k němu další dva elektromotory, to je myšlenka hybridního motocyklu se zlatým křídlem v logu. Honda si patentuje rovnou tři konfigurace, přičemž každá má tři motory.
S tím jak se QJ Motor zabydluje v Evropě, stejně tak cílí na evropské zákazníky. Právě kvůli nim plánuje uvést na trh superbike, který by mohl konkurovat nejvyšším modelům Ducati, BMW, či Aprilie. A samozřejmě veliké japonské čtyřce.
Platforma maloobjemových silničních motocyklů KTM projde pro rok 2024 masivním upgradem, který se nebude omezovat pouze na nové plasty a grafiku. První na řadě je Duke 390.
Triumph Tiger 1200 nově vyhoví i jezdcům nižších postav. Díky semiaktivnímu podvozku Showa nově nabídne funkci snížení výšky zadního tlumiče, aby jezdec lépe dosáhnul v obtížných situacích.
To, co všichni očekávali, se stalo realitou. Značka QJ Motor velí k obsazení Evropy a po otevření mnoha dealerství v různých evropských zemích ho otevírá i u nás.
KTM 690 Enduro a SMC je takový dinosaurus, který se objevil poprvé v roce 2007 a v roce 2025 mu bude tudíž už 18 let. Po dobu své existence procházel jistými evolučními kroky, které se v posledních letech zaměřovaly víceméně jen na elektroniku. V roce 2025 by měla přijít opravdová revoluce.
Roberto Colaninno byl bezesporu jednou z nejvýznačnějších a současně jednou z kontroverzních osobností italského průmyslu. Byl spojován s neúspěchy, ale především s úspěchy italského průmyslu. Se zármutkem nyní Piaggio oznamuje, že Roberto Colaninno zemřel několik dnů po svých 8. narozeninách.
Triumph nám salámovou metodou dávkuje pohled do své kuchyně, ve které vaří zcela nový motokrosový motocykl. V rámci cyklu "Vision to Reality" nyní ukazuje zcela nový 250-kubíkový motor.
Netrpělivě očekávaná novinka od Benelli právě dorazila do ČR. Naše redakce vše ověřila osobně u společnosti Nevima Group, která sem značku dováží a pořídila i několik fotografií. Jaký TRK 702 na první pohled je a budeme ho testovat?