Italská policie z Milána se rozhodla pro využití modelů Turismo Veloce 800 Lusso SCS.

Společnost MV Agusta představila čtyři nové modely Turismo Veloce 800 Lusso SCS v italských barvách státní policie, které se připojí k policejní jednotce Nibbio. Milánské policejní ředitelství tímto zdvojnásobuje počet MV Agust v jejich službách.

Policejní motorkářská jednotka Nibbio umožňuje policii rychlou reakci na potíže v oblasti Milána a to především díky flexibilitě těchto motocyklů.

Generální ředitel společnosti MV Agusta Timur Sardarov a italský závodník Simone Corsi se připojili k policejnímu komisaři při předávání motocyklů v milánské policejní centrále. Současně Corsi podepsal novou smlouvu pro rok 2020, díky níž se stal pilotem týmu MV Agusta Temporary Forward Racing.

Timur Sardarov - CEO MV Agusty

Jsme pyšní za naše motocykly, využívané italskou státní policií, která ochraňuje a pomáhá občanům Milána. Za nás můžeme říci, že vyrábíme ty nekrásnější a technologicky pokročilé motocykly na světě a díky dnešnímu dni jsme ještě šťastnější a to díky tomu, že máme možnost zajistit díky naší technologii bezpečí občanům naší zemi. Ženy a muži v policejní jednotce Nibbio jsou velice výjimeční jezdci, naše motocykly nemohly být v lepších rukách. Rád bych poděkoval za příležitost podpořit mimořádnou práci italské policie.

 

Turismo Veloce 800 Lusso SCS je poháněna řadovým tříválcovým vodou chlazeným motorem o objemu 798 ccm, který má výkon 82 kW (110 koní) s točivým momentem 80 Nm. Motor je řízen systémem MVICS 2.0, který řídí quickshifter, jízdní režimy a osmistupňovou kontrolu trakce.

Motocykl je ovládán sytémem ride-by-wire značny Mikuni s s řídící jednotkou Eldor, má tři vstřikovače a možnost upravovat palivové mapy. Obsahuje osmistupňovou trakce s řízením citlivosti podle náklonu motocyklu. 

SCS nebo-li Smart Clutch System, nabízí automatizovanou spojku s hydraulickým ovládáním. Motocykl také využívá asistovaného systému řízení MC EAS 2.1, který obsahuje řadící quickshifter. Systém SCS umožňuje řídit motocykl a řadit, přičemž jezdec je nucen sahat na spojku jen při rozjíždění a zastavování.

Motocykl je vybaven semiaktivním odpružením Sachs, předními vidlicemi o průměru 43 mm. Podvozek je řízený systémem MVCSC a systémem stabilizace podvozku MV Agusta. Zdvih odpružení je vpředu 160 mm a vzadu 165 mm.

Motocykl váží 199 kg, plus policejní vybavení, které je uskladněno v 60 litrů objemných bočních kufrech. Součástí toho je nouzová sada, ve které je lékárnička, policejní samopal, policejní vysílačka, majáky a mnoho dalšího.

Model je vybaven čtyřpístkovými brzdami značky Brembo na 320 mm předních kotoučích a s dvojitým pístkem na 220 mm zadním kotouči, podporovaným ABS systémem Bosh 9+.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Standardní výbava těchto motocyklů obsahuje hromadu prvků, jako jsou vyhřívané rukojeti, tempomat, navigace GPS, centrální stojan, nastavitelné čelní plexisklo stejně jako imobilizér a Bluetooth.