Kawasaki nechce stát opodál a tak ve své vlajkové lodi testuje radarovou technologii. Obrázky ukazují, že Ninja H2 SX je v přední části stroje vybavena senzory a kamerou.

Ninja H2 SX přijde i s jinými inovacemi - lepším a větším LCD panelem a samozřejmě s motorem splňujícím Euro5. Co se radaru týče, Kawasaki se chce udržet na špičce, na které nyní stojí Ducati a KTM, které svůj radarový systém už představily v modelech Multistrada a 1290 Adventure. K nim se chce zařadit i Harley Davidson, který si podobný systém patentoval již v roce 2019.

kara1

Kawasaki spolupracuje s firmou Bosch (stejně jako KTM) a mimo asistenta brždění a bezpečnostních upozornění by chtěla implemetovat adaptivní tempomat. Německý magazín Motorrad a jeho všudybýlkové uveřejnili sérii fotografií, které ukazují instalaci radaru pod hlavním světlem.

kara2

Současně za plexi v jeho spodní části je umístěna kamera. Systém by měl umět varovat před kolizí, vyhodnocovat nebezpečné situace, měl by zajišťovat funkci adaptivního tempomatu a také varovat při vozidlu ve slepém úhlu zrcátek. Tomu by měla pomáhat zadní kamera, která je na Ninje provizorně umístěna těsně pod kufrem.

kara4

Současně si můžeme všimnout, že testovaný model má mnohem delší lízátko držící SPZ

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

kara3