Benelli ve své obchodní strategii zvolila cestu neustálých aktualizací, jejichž smyslem je vylepšit jízdní vlastnosti a to bez vlivu na cenu. Pro letošní sezonu tak přichází u Leoncina s upraveným designem, novými vidlicemi, splněním Euro 5 a hned s několika vylepšeními motoru.

Leoncino 500

Nové Leoncino 500 si zachovalo klasické linie, které jsou kombinovány s modernější grafikou, která by měla zdůraznit retro vzhled scrambleru. Dvouválcový čtyřtaktní kapalinou chlazený motor o objemu 500 ccm vyrobený v Benelli je nyní upgradován tak, aby splnil emisní normu Euro 5. Aktualizována byla převodovka, výfukový systém a dále došlo ke kalibraci řídící jednotky motoru. Leoncino sdílí motor se modelem TRK 502 a tak zde najdeme stejný systém sekundárního vzduchu, který snižuje emise během startu. Katalyzátory byly upraveny tak aby vyhovovaly nové legislativě, aniž by ale motor utrpěl jakoukoliv ztrátu výkonu: maximální výkon 47,6 koní při 8500 ot./min a maximálním točivém momentu 46Nm pri 6000 ot./min. Mimo to byla řídící jednotka optimalizována pro plynulejší odezvu a byl snížen primární převodový poměr tak, aby byla zajištěna rychlá odezva motoru na všechny převody. 

Toto pětistovkové lvíče  je vybaveno 17" koly z lehké slitiny a novými pneumatikami Pirelli Angel GT o rozměrech 120/70-R17 a 160/60-R17. Novinky také přišly na podvozku, a to díky použití 50mm USD vidlic s nastavením odskoku a novým zadním tlumičem taktéž s nastavením odskoku. Brzdný systém je vybaven vpředu 320-milimetrovými kotouči s dvěma radiálními čtyřpístkovými třmeny, vzadu je pak jednoduchý třmen a 260-milimetrový kotouč. Motocykl disponuje standardním ABS. Taktéž sedlo bylo přepracováno a to tak, aby poskytovalo vyšší komfort jezdce i spolujezdce. Leoncino 500 bude k dispozici ve dvou barvách - červená a černá a za stejnou cenu jako jeho předchůdce. 

Leoncino 500 Trail

Terénní verzi moderní klasiky z Pesara, byly dány do vínku atributy, které naplňují jeho dobrodružnější využití. Znovu zde vidíme aplikaci nové grafiky pod sedlem a na nádrži, které jí dodávají agresivnější vzhled. 

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

Se silniční verzi sdílí téměř vše, od motoru až po podvozek, s výjimkou kol. Trail je vybaven dráty vyplétanými koly s rozměrem 19" vpředu a 17" vzadu, která jsou obuta do pneumatik Metzeler Tourance 110/80-R19 a 150/70-R17. Řešení, které uspokojí duše toužící po troše toho šotolinového dobrodružství, proto, že umožní širší volbu pneumatik do lehkého terénu. Trail bude taktéž k dispozici ve dvou barvách - červená a černá a taktéž se stejnou cenou jako u předchůdce.