S tím jak se QJ Motor zabydluje v Evropě, stejně tak cílí na evropské zákazníky. Právě kvůli nim plánuje uvést na trh superbike, který by mohl konkurovat nejvyšším modelům Ducati, BMW, či Aprilie. A samozřejmě veliké japonské čtyřce.

Ale ono to bude trochu jinak. Q se (a určitě správně) rozhodla, že si tu cestičku nejdříve trochu prošlápne a nebude cílit hned úplně na vrchol. Takže nedochází na 208-koňový motor MV Agusta, který se montuje do modelů RR, ale "pouze" 125-koňový motor o objemu 921 ccm, který se bude montovat do neo-retro motocyklu MV Agusta 921S.

Jak je vidno, italského bude na SRK1000RR mnoho. Italský motor, Marzocchi podvozek, Brembo brzdy - QJ nehodlá nic podcenit a hodlá zákazníkům dodat komponenty světových kvalit.

 

Tento motor poskytuje dle naladění výkon 125-127 koní při 10500 otáčkách a maximální točivý moment 95 Nm. Tento motor si bude QJ Motor montovat sama, na základě licence od MV Agusty. A zřejmě nezůstane pouze u tohoto motoru, protože by QJ Motor měla mít s MV Agustou podobné partnerství jako má CFMOTO s KTM.

A samozřejmě záleží i na KTM, které koupilo v MV Agustě podíl, jak daleko nechá toto partnerství dojít. Možná nakonec skončí pouze u prodeje licencí na agregáty. Jak totiž víme, KTM si už umí dupnout, což ukázala při "zaříznutí" cestovních endur MV Agusta Lucky Explorer.

POSLEDNÍ SOUVISEJÍCÍ NOVINKY

U těch KTM prohlásila, že "je nikdo nepotřebuje" a zejména je nepotřebuje KTM coby konkurenta svých modelů Adventure.  Kooperace QJ Motor s MV Agustou na těchto motocyklech byla minimálně zpomalena, pokud nebyla rovnou zastavena. Lucky Explorer tady s námi měl být již na jaře a kde nic, tu nic.