Jeden z největších a nejvíce sledovaných veletrhů na světě se blíží. Triumph se chystá do ofenzívy a dnes si zkusíme přiblížit, co od něho můžeme očekávat.

Triumph Speed Twin (viz úvodní foto)

Napůl Bonnie, napůl Speed. Spojení klasiky a moderního pojetí. Nový ST nabídne 1200 ccm motor z Bonneville. Vodou+vzduchem chlazený agregát poskytne 80 koní při 6550 otáčkách. Umístěn je v klasickém kolébkovém rámu z Boneville. Podstatné změny doznalo odpružení, které dodal Ohlins. Bzdy jsou velkorysé. Dodalo je Brembo a mělo by se jednat o model M40. 320 mm plovoucí kotouče jsou dnes v high-endu standardem. Nezajímavá jsou i světla, která (alespoň na tomto prototypu) jsou ze staršího modelu Speed Triple.

Co na tento model bude říkat Truxton?

Nový Tiger 800

Design nového modelu výrazně čerpá z designu modelu odcházejícího. Co je dobré, není potřeba měnit. Očekáván ne inovovaný motor, který by měl poskytovat kolem 110 koní. Nový model má dva menší chladiče namísto jednoho velikého. Několik komponent bylo přesunuto níže, aby se snížilo těžiště. Změn doznal i rám, který má nyní šroubovanou podsedlovku namísto původně svařované.

Triumph Speedmaster

Rodina Bonneville se rozšiřuje víc a víc do světa customů. Na rámu z Bobbera se představí zejména v americe oblíbený model Speedmaster. 1200 ccm motor bude dávat 77 koní a 106 Nm kroutícího momentu. Podsedlový rám umožňuje instalaci velikého blatníku a pohodlného sedla spolujezdce. Případně i zavěšení zavazadel. Celek doplňují malá 16" kola a vysoká řídítka v americkém stylu.