Hayabusa se vyrábí jen s kosmetickými změnami již od roku 1999. V roce 2008 přišel facelift a 10 let je maximální rozumný věk, kdy je vhodné ukázat nástupce. T se čeká na rok 2019.

Japonský server Autoby má blízko ke čtveřici východních výrobců a proto sem-tam uveřejní nějaké uniklé fotografie, či spekulativní rendery. Poslední oficiální vyjádření Suzuki bylo v roce 2015 na Tokijském motosalónu, že se na Hayabuse pracuje a že bude bude vypadat asi tak, jako "támhleta socha".

 

Tentokrát to nejsou jen fotografie, ale také nějaké informace, jaká by měla nová Hayabusa být. A tyto fotografie již vypadají mnohem reálněji.

  • Objem motoru 1440 ccm
  • Název GSX-R 1400 Hayabusa
  • Zcela nový rám
  • Semiaktivní odpružení
  • Cornering ABS a trakce
  • Výkon cca 228 koní

  • Název GSX-R 1400 Hayabusa R
  • Přeplňování nízkotlakým turbodmychadlem z GSX-700T (Recursion)
  • Postaveno proti Kawasaki H2R
  • Výkon cca 280 koní
POSLEDNÍ NOVINKY

Hayabusa se v Evropě doprodává, kdy firma využívá vyjímky, že může určité množství kusů prodat, pokud to budou doprodeje motorů, které byly vyrobeny před účinností normy Euro4. Na konci roku 2018 ji tato vyjímka skončí a tak zřejmě nabídne zcela nový, kompletně přepracovaný model.